kentbj Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei. Har kjøpt en pc til jobben. Har lagt inn windows 2000 server. Alt fungerer bra. Helt til jeg legger inn chipsettet. Da får jeg ikke logga meg på. Sier at du skal trykke ctrl,alt,del og skrive passord. skriver inn riktig passord og den loader. og komme tilbake til ctrl.alt,del. Jeg har prøvd en annen ram.Samme problem. Hvis jeg bytter slot.Booter den ikke i det hele tatt. Det samme med begge ram brikkene i. Kjører en memtest 86 nå. Får se hva jeg får ut av det. Komplett sier at de tror ikke det er noe annet enn rammen. Jeg syns det høres rart ut. For den andre rammen vet jeg fungerer. Begge pcene er bygd av komplett. kan det være noe problem med chipsettet og 2000 server? syns det høres rart ut. så setter en knapp på enten hovedkort eller minne. takk for svar Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvordan skal man kunne svare på et spørsmål om kompatibilitet mellom hardware og software når du ikke sier hvilken hardware du har? List opp, så er sjansen bedre for å få hjelp. Minneprodusent og hovedkortprodusent. Memtest86 er en grei begynnelse. Får du ikke feil på et par kjøringer der så er det minimal sjans for at minnebrikken er fuxxored. Jeg bruker btw alltid kjøre både memtest86 og Simmtester ( www.docmemory.com ) når jeg tester minne. Så paranoid som jeg er så stoler jeg aldri på bare ett program... DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå