OV-103 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Overnet klienten min har fungert i lange tider, men pluttselig for et par dager siden så stoppet alt opp. Status står fryktelig lenge som "unclear" og noen ganger som "firewalled", men jeg har åpnet portene i routeren (den fungerte jo før..) og prøvd med nyeste versjon. Er det mulig at ISP'n min har stengt for overnet? Hvis det er mulig, er det noen måte å komme rundt det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 haddde kanskje hjulpet om du sa hvilken ISP du brukte? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Jeg bruker H-nett. Det er en ISP som tilbyr trådløst internett i Holmestrand. Tenkte jeg også burde legge til at jeg har prøvd forskjellige porter (til og med port 80) og på to forskjellige maskiner. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hvilken versjon er det du bruker? det har nettopp kommet en ny versjon 0.53... Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Har prøvd både med 0.52 og 0.53. Lenke til kommentar
blue2 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Sleit lenge med lignende problemer selv. Har du sjekket ocbmaurice sin hjemmeside? Han er mannen bak serverlisten i edonkey. Husker ikke den akkurate adressen men du kan jo søke på han. Der skriver du inn spm og han svarer kjapt. Må skrive på engelsk da men.. Jeg drev også å endret på portene, mest i selve klienten, men også i brannmuren. Nå fungerer det imidlertid igjen, etter en kompis tipset meg om å ta noen grep med maskinen. En av de var bla. å sjekke ut windows update(har windows xp) Visste seg at jeg manglet masse "kritiske" oppdateringer. Vel, jeg lastet ned de, og vips så steg farten i edonkey og nå er alt fryd og gammen! vet ikke om det har noe med saken å gjøre men...tenkte jeg måtte prøve å hjelpe i alle fall!! Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Hmm. skader jo ikke å prøve . Det skal jo ikke mye til for å få farten til å stige, ettersom den står på 0 (både inn og ut) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå