Gå til innhold

Overnet vil ikke koble til

OV-103

Anbefalte innlegg

Overnet klienten min har fungert i lange tider, men pluttselig for et par dager siden så stoppet alt opp. Status står fryktelig lenge som "unclear" og noen ganger som "firewalled", men jeg har åpnet portene i routeren (den fungerte jo før..) og prøvd med nyeste versjon.

Er det mulig at ISP'n min har stengt for overnet? Hvis det er mulig, er det noen måte å komme rundt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sleit lenge med lignende problemer selv. Har du sjekket ocbmaurice sin hjemmeside? Han er mannen bak serverlisten i edonkey. Husker ikke den akkurate adressen men du kan jo søke på han. Der skriver du inn spm og han svarer kjapt. Må skrive på engelsk da men..

Jeg drev også å endret på portene, mest i selve klienten, men også i brannmuren. Nå fungerer det imidlertid igjen, etter en kompis tipset meg om å ta noen grep med maskinen. En av de var bla. å sjekke ut windows update(har windows xp) Visste seg at jeg manglet masse "kritiske" oppdateringer. Vel, jeg lastet ned de, og vips så steg farten i edonkey og nå er alt fryd og gammen! vet ikke om det har noe med saken å gjøre men...tenkte jeg måtte prøve å hjelpe i alle fall!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...