Jakartabebopp Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) hello, godtfolk. I dag var jeg på Ram&rom ved byporten og så noe rart. Judge Dredd - Dredd vs. Death til GameCube for 99,- og til PC for 49,- Jeg syntes jo dette var litt rart, så jeg gikk bort kassa og spurte om det skulle være sånn, noe det visstnok skulle (dog selvom jeg har en mistanke om de kansje har bommet i prisreg.). Hvordan i alle dager ble dette spillet så fort så billig, sånn hvis det ikke var noen feil der? er ikke dette et ganske så nytt spill, da? anyways, jeg kjøpte spillet og har spilt siden kl 24:00 eller noe sånt noe og har en ting å spørre om og en ting å si: er du glad i gla' vold, fete setninger, masse skurker med mye blod i dem og klassisk 2000ad historie? kjøp spillet, det var kjempegøy! utrolig morsomt å skyte en ordentlig perp i hodet, skrike "Give up to the law!", se en helt annen person bli så redd at han legger seg med henda over hodet på bakken for så å gå bort og arrestere mannen "for making general noice polution". quote manualen til spillet - ".. and as we all know, there's no such thing as an innocent civilian". Edit: leifevirks Endret 28. april 2004 av rasgar Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Prøvde vel demoen på dette for en stund siden...synes ikke det er verdt 49,- engang Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 prøvde d på ps2, demo. Stinka like mye som støvla sylvester stalone brukte i filmen. INLEGG NR. 200!!!!!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hata DEmon ti,l ps2. fps funker ikke til ps2!!! Men på pc er det sikkert greit. Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 50 kr for et spill PC er billig det ! bare å kjøpe da 50 kr er jo liksom lunch for en dag Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 alt er jo bra til den prisen, sånn nesten iallefall Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 ØYH, INGENTING Sylvester-gutten bruker stinker - JAFFAL ikke støvla hans. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 uansett hvor bra eller dårlig var i sin storhetstid(rocky...) sugde hele jd filmen... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ja, den filmen var virkelig dårlig og etter det jeg så i demoen så er ikke spillet stort bedre! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Jeg har spillet................................................................................................... Du lurer vel på hva jeg synes???? Hehe.......Det får du ikke vite! Bare kødda! Hehe...Ble du svett nå? Kan bare si at det er litt kult det første sekundet du spiller det!!! Ikke et bra spill! 50 cash er ikke mye, men det er ikke et ganske bra spill! Elendig grafikk!!! Finner du det til full pris så ikke kjøp det! Det kan være LITT artig til tider, men generelt er det både dårlig og kjedelig! Endret 29. april 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
slash Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Dette er et spill som kanskje kan bli likt av fansen. men vil dere vite hva JEG syns? De som lagde filmen i sin tid TØRKET SEG I RÆVA med tegneserien og skylte den ned. Nå har noen rota rundt i kloakken og funnet den, tørket av den litt og laget et spill av den. Tegneserien var bra. Filmen var bare dritt. Spillet var bedre enn filmen, men har en eim av bajs over seg. Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg synes filmen var bra men spillet det provde jeg i demo i oslo det suger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå