Wabby Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 I denne filmen så nynner "mora" til hu ene på en barnesang.... Vi fikk ikke den ut av hodet etterpå... Så nå prøver vi å finne ut av hva den heter den sangen evt lyrics. Noen som vet hvilken sang jeg mener ??? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 http://www.deadites.net/ ... du kan jo rote litt rundt her. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Let me see, what was the hardest scene to shoot: Could it be the one where I’m “singing” solo (the song Sam wrote) in the car as we’re driving to the fateful cabin, (...) Er det denne du mener? Jeg kan ikke huske noen andre sanger, men det er en stund siden sist jeg så den filmen... På tide å finne fram dvden igjen Linken Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Nei det er ikke det han mener. Ash blir tvunget ned i kjelleren fordi redneck-tullingen kaster manuskriptet til Book of the Dead ned i kjellern. Og da skjønner han at han ikke er alene der nede. Det er langt ute i filmen, når heksa i kjelleren har blitt stengt inne under kjellerlemmen, og ash har kommet seg opp. Hun er mora til forsker-dama som kommer opp med typen. Hun synger en slags barnesang for å lure dattera til å komme bort og slippe henne ut, samtidig som ansiktet forandrer seg til menneskelig. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Stemmer Bitex, dette er faktisk en veldig kjent barnesang... Og jeg klarer ikke å finne ut av hva den heter eller Lyrics... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Bare se filmen på ny, og noter ned teksten? Det burde da ikke være så altfor vanskelig, og så søker du bare etter navnet på sangen ved å søke etter en del av teksten på guggel Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Bare se filmen på ny, og noter ned teksten?Det burde da ikke være så altfor vanskelig, og så søker du bare etter navnet på sangen ved å søke etter en del av teksten på guggel har ikke filmen, men tanken var god Noen som vil gjøre det for meg ??? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) hm, rart, forsvant posten min, eller trykket jeg på feil knapp? :0 Anyway, poster det på ny: Fyrte opp ED2, og fant det du snakket om, dama sang to linjer ifra barnevisa (som jeg tror heter "The Mockingbird"): her er den delen hun sang: Hush little baby, don't say a word, momma's gonna buy you a (mock... *svelger* ..) mockingbird .. Endret 28. april 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Google sa : Mockingbird, by Alicia McKenzie Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 takker så mye !! Fikk bare ikke den tvangstanken ut av hodet.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jah, og nå sitter den i MITT hode istedet. Takk skal du f*** meg ha! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Jah, og nå sitter den i MITT hode istedet. Takk skal du f*** meg ha! Så lite atte Men her er Case nr to... Har lastet ned 5 - 6 sanger nå med navnet Mockingbird. Ingen av dem er slik jeg vil ha dem, enten er det bluesjazz stil eller så er det noe helt uforklarlig Finner ikke en version som kan virke litt sånn psykotisk og gal... Trener en uten så mye musikk og noe rolig... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tja, det var vel kanskje bare skuespillern i filmen som sang den litt psykotisk da.. Er ikkeno soundtrack til Evil Dead filmene så da sliter du nok. Barnesanger SKAL ikke være skumle og ekle, derfor finner du nok ingen opptak som er sånn. Mockingbird er forresten navnet på en helt vanlig sangfugl, så det er sikkert skrevet 100 sanger med den i navnet. Du får lete i google etter samples fra Evil Dead II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå