Gå til innhold

Mullah Krekar gir seg ikke med Hagen -


Anbefalte innlegg

Om han er terroristlder eller ei vet jeg ikke, og hvorvidt organisasjonen drev legitim motstandskamp eller ei aner jeg ikke. Men beviser bilder av Krekar ilag med en bråte soldater med turban at han er terroristleder?

 

Og når føyde han seg ikke etter norske regler?

Har du virkelig ikke sett den videoen ? Ja. Den eksisterer. Spør andre.

 

Det han bedrev i Irak var vel ikke helt lovlig ville jeg tro. (At han først var medlem i en motstandsgruppe som senere har utviklet seg til en terrorgruppe tviler jeg heller ikke på.)

USA oppgraderer Ansar al-Islam som terrortrussel

USAs utenriksdepartement har ført opp Ansar al-Islam på sin hovedliste over terrororganisasjoner. Årsaken er ifølge en tjenestemann i Washington at gruppen har forbindelse med al-Qaida.

23.03.2004 07:41

link

 

 

annen link med link til krekars "taler"

 

 

Å motsette seg arrest er vel heller ikke helt lovlig ?! ;)

 

 

Riktignok ikke ulovlig men etterforskningen har kostet 1.7 millioner.

 

 

 

Uansett hva slags grunnlag har han egentlig for oppholdstillatelse ?

Virker ikke som om det er på grunn av manglende frihet i hjem-landet i og med at hans bror er bosatt der. :roll:

 

1073719604.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett hva slags grunnlag har han egentlig for oppholdstillatelse ?

Virker ikke som om det er på grunn av manglende frihet i hjem-landet i og med at hans bror er bosatt der. :roll:

 

Dette er jo standardretorikk fra FrPere. Har dere glemt hvordan nordmenn rømte til Sverige? De hadde jo frihet i Norge.

Lenke til kommentar
Uansett hva slags grunnlag har han egentlig for oppholdstillatelse ?

Virker ikke som om det er på grunn av manglende frihet i hjem-landet i og med at hans bror er bosatt der.  :roll:

 

Dette er jo standardretorikk fra FrPere. Har dere glemt hvordan nordmenn rømte til Sverige? De hadde jo frihet i Norge.

Mulla er desverre FN-flyktning, altså har han , i hvertfall i utgangspunktet full rett til å kalle seg "flyknting"... Det at han er FN-flyktning gjør hele saken meget vanskligere, særlig i forhold til utlevering... Hadde det vært opp til meg - så hadde Mulla vært utlevert for lenge siden - og det til USA :yes:

Lenke til kommentar
Dette er jo standardretorikk fra FrPere. Har dere glemt hvordan nordmenn rømte til Sverige? De hadde jo frihet i Norge.

Jeg er slettes meg ingen FrPer.

Dog jeg skjønner ikke en gang hvorfor du trekker dette inn ?

Poengterer bare med at han ikke en gang har ordentlig oppholdstillatelse ?!! (Dårlig grunnlag ivhertfall ) :nei:

Lenke til kommentar

Mulla er desverre FN-flyktning, altså har han , i hvertfall i utgangspunktet full rett til å kalle seg "flyknting"... Det at han er FN-flyktning gjør hele saken meget vanskligere, særlig i forhold til utlevering... Hadde det vært opp til meg - så hadde Mulla vært utlevert for lenge siden - og det til USA :yes:

Du slutter aldri å overraske.

Hvorfor USA egentlig ?

Hvorfor ikke Syria hvor de hadde tatt livet av ham iløpet av 24 timer ? :roll:

Lenke til kommentar

Mulla er desverre FN-flyktning, altså har han , i hvertfall i utgangspunktet full rett til å kalle seg "flyknting"... Det at han er FN-flyktning gjør hele saken meget vanskligere, særlig i forhold til utlevering... Hadde det vært opp til meg - så hadde Mulla vært utlevert for lenge siden  - og det til USA  :yes:

Du slutter aldri å overraske.

Hvorfor USA egentlig ?

Hvorfor ikke Syria hvor de hadde tatt livet av ham iløpet av 24 timer ? :roll:

Fordi han har hatt god kontakt med Mr. Osama. Hva vet du om han ikke hadde noen fingre med i September 11-spillet? Dessuten, USA har verdensmakten og skal hjelpe Iraq på fote igjen. Å få ham bak lås og slå er et godt bidrag til roligere forhold i Iraq og Kurdistan 8kurdiske områder i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Dette er jo standardretorikk fra FrPere. Har dere glemt hvordan nordmenn rømte til Sverige? De hadde jo frihet i Norge.

Jeg er slettes meg ingen FrPer.

Dog jeg skjønner ikke en gang hvorfor du trekker dette inn ?

Poengterer bare med at han ikke en gang har ordentlig oppholdstillatelse ?!! (Dårlig grunnlag ivhertfall ) :nei:

Trodde de fleste hadde fått med seg at FrP'ere er dårligere mennesker.

Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt er det ganske respektløst å løfte en muslismk mann, det regner jeg med at hun viste. Heller vet jeg ikke om det er lovlig.

 

Uansett, hvis han har gjort noe galt, noe ulovlig, bevis det og fengsle han. Tviler på at han kommer til å stikke noen steder...

 

Har dere ikke beviser kan dere egentlig slutte å bitche, man fengsler ikke folk uten beviser... Uansett hvor sterkt man tror de har gjort noe galt...

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt er det ganske respektløst å løfte en muslismk mann, det regner jeg med at hun viste. Heller vet jeg ikke om det er lovlig.

Jeg tror hun vet det, ja. Men det finnes også folk som vil gjøre opprør med gamle leveregler. Uansett synes jeg ikke det er særlig mandig av Krekar å sutre rett til Brynjar, og sette hele rettvesenet igang for noe som like godt kunne utspilt seg i barnehagen.

Lenke til kommentar

Uansett hva slags meninger folk har, skal man prøver å respektere, og ikke provosere.

Hadde det ikke vært krekar dette var blitt gjort på, hadde ikke folk vært så muntre. Uansett hvilken person det er, skal man ikke med vilje gå inn for å krenke..

Lenke til kommentar

Når det gjelder beviser o.l.

De har video-tape med Mulla Krekar hvor han faktisk beordrer sine tropper som ikke akuratt har kruttlapp pistoler.

Han har vært i kontakt med bin laden, noe som faktisk står svart på brunt i boka hans.

Det er taler hvor han omtaler seg som "vi" og at "vi" ikke er redde for noe og at de skal fortsette kampene osv.

Til og med Brynjar Meling har innrømmet at Mullah er/var leder av Al-elsar Islam eller hva nå den heter.

Ikke uten grunn at denne er fryktet og på USA sin liste over terrorist organisasjoner.

:ermm:

Lenke til kommentar

Greit nok at de ikke hadde bevis slik at han ble fengslet, men han skulle ha blitt kastet ut for lenge siden. Han kom til Norge for å søke asyl fordi han var redd for livet sitt i Irak. Da reiser du ikke på "ferie" til Irak etter du har fått opphold i Norge. Det er misbruk av den norske stat og norske skattepenger. De har utvisningsgrunnlag mot han og det er at de har videoer av han at han var i Irak etter innvilget asyl. Kast han med hode og ræva ut. Har ikke noe si for meg at han ikke har vært med på terroristgrupper eller ikke. Når du søker asyl pga at du er redd for livet ditt i hjemlandet, så reiser du rett og slett ikke tilbake.Alle som misbruker vårt system slik må bli kastet ut med en gang. Det er tross alt andre personer som har rettmessig krav på asyl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...