Gå til innhold

Mullah Krekar gir seg ikke med Hagen -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da Berge nektet, og likevel tok et bilde, tok Krekar tak i armen hans, og rev til seg kameraet.

 

Det ville F*** meg jeg også gjort. J*vla drittjournalister som ikke respekterer det at han ikke vil bli tatt bilde av.

Hvis man stiller seg i et medialys slik som denne mannen har gjort er det faens meg ikke rart at du blir fotografert. :roll:

Edit: Formulering

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Da Berge nektet, og likevel tok et bilde, tok Krekar tak i armen hans, og rev til seg kameraet.

 

Det ville F*** meg jeg også gjort. J*vla drittjournalister som ikke respekterer det at han ikke vil bli tatt bilde av.

Når man stiller seg i et medialys slik som denne mannen har gjort er det faens meg ikke rart at du blir fotografert. :roll:

Sant nok, men ingen har KRAV på å ta bilde av ham...

Lenke til kommentar

Problemet er at han får så utrolig mye støtte av nordmenn her! De fleste vil jo ha han UT, men folk er vil jo heller ikke provosere muslimene som bor her. Tenk om han hadde begynt å organisere terroristangrep her midt i Karl Johan da? En dag ser man plutselig en café eksplodere 2 sekunder etter at noen unge menn går inn... Norge er for passivt til å ta denne fyren. Som JoachimR sa, ville det vært en god idé å sende ham til USA. Der ville han fått det han hadde fortjent. Men man kan ikke forutsi hva han hadde gjort mot Norge da... Hvem vet :hmm:

Lenke til kommentar

Det som er så påfallende med Mullah er jo det at på norsk Tv er det litt opp og ned om han kan norsk, og han gjør sitt for å fremstå som en idot og si "do spise pizaa mai og kona mi" mens når han var på Al-Jazerra over satelitt fra Marienlyst (leid studio av NRK ;) ), da skulle han plutselig utrydde alle jøder... :roll: Jeg tror denne mannen er mer enn han vil fremstå som i No.

Lenke til kommentar

Han må da skjønne at å bli "løftet" opp av en kvinne, i dette tilfelle ei KUL ei, ikke er noen forbrytelse i Norge.. Hadde det skjedd hjemme i hans land, da kunne han saksøkt eller hva det er de gjør der. Hadde hun spyttet på han eller dyttet/sparket han blir det regnet som legemsbeskadeligelse (eller hva det heter)... Ikke å bli løftet.. OMG..

 

*hjalp mai, jei ære være truet pjå ljivet! jaij saksøke dame som meg løfte gjorde*

Lenke til kommentar
Da Berge nektet, og likevel tok et bilde, tok Krekar tak i armen hans, og rev til seg kameraet.

 

Det ville F*** meg jeg også gjort. J*vla drittjournalister som ikke respekterer det at han ikke vil bli tatt bilde av.

Når man stiller seg i et medialys slik som denne mannen har gjort er det faens meg ikke rart at du blir fotografert. :roll:

Sant nok, men ingen har KRAV på å ta bilde av ham...

Og Mullah Krekar må bare finne seg i det. Som det ble nevnt på nyhetene i kveld, er det fullt lovlig å ta bilder av en person på offentlig sted hvis det dreier seg om en sak av allmenn interresse. Jeg er personlig møkk lei av at han alltid skal fremstå som guds beste barn, og det er over min fatteevne at Brynjar Meling er på Krekars side i tykt og tynt.

Lenke til kommentar
Og Mullah Krekar må bare finne seg i det. Som det ble nevnt på nyhetene i kveld, er det fullt lovlig å ta bilder av en person på offentlig sted hvis det dreier seg om en sak av allmenn interresse. Jeg er personlig møkk lei av at han alltid skal fremstå som guds beste barn, og det er over min fatteevne at Brynjar Meling er på Krekars side i tykt og tynt.

To mulige scenarioer:

1.$$

2. Al-Qaida/Al-EL-Islam (eller wtf?!) holder familien som gissler. :)

Personlig går jeg for 1.

Men hvor hadde han alle pengene fra før han begynnte å saksøke folk mon tro ?! :hmm:

Lenke til kommentar

Denne mannen har snyltet nok på den norske stat, og sløst våre skattepenger bort på utallige rettsaker. Få ham ut! Vil ikke at en person som dette skal nyte av vår relativt høye standard i fengsel heller, utvis denne personen så fort som mulig. Et eller annet må de da kunne ta denne "spon bøtta" for, han er jo ikke akkurat guds (eller hav det måtte vere som passer) beste barn.

Lenke til kommentar

De 1.7 millionene får dere takke Erna for. Det er nemlig den norske stat som har saksøkt ham og derfor er det de som har ansvaret. Denne løfte saken derimot synes jeg han burde gi f**n i. Her kaster han bort det norske rettsvesenets tid, selv om han må betale dette selv hvis ikke staten velger å betale for å få en dom på det prinsipielle i saken...

 

F.eks. saksøkte han Hagen for æreskrenkelser, tapte, og måtte betale omkostningene selv (200.000)

 

Han fikk en erstatning på fire hundre tusen fordi han ble fengsla i Nederland uten lov og dom i tre måneder. Carl I Hagen får 200.000 av disse penga.

 

Dersom det norske rettsvesnet hadde hadde grunnlag til å fengsle ham eller utvise ham så hadde de gjort det, that's it. Jeg synes folk bør være forsiktige med å kritisere det norske rettsvesenet som faktisk er blant de bedre her i verden.

Lenke til kommentar

Helt enig, og som noen sa, taper han rettsaken må han betale saksomkostninger, vinner han har han rett etter det norske lovverket...

 

Føler noen er litt blendet av media her... Lett å fremstille en som forbryter, men å bevise det er en annen ting.

Lenke til kommentar
Er noen her som litt for lett får fri rettshjelp... Eller kanskje han saksøker i håp om å tjene litt penger? Hvem vet! ;)

Såvidt jeg har forstått det er det ikke like lett å tjene penger på slikt i Norge som i usa ;)

 

usa_burn.jpg

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...