mirene Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei. Jeg lurte på om hvor en kan lese om når et spill har kommet ut. Det blir jo gitt ut så¨mye til PC,og en kan gå glipp av mange bra om en ikke så kjente tittler. Vet at det finnes steder for dette på nettet,men vet ikke hvor. Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 www.tothegame.com www.gonegold.com Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) http://www.gamespot.com/pc/index.html Reviews, previews, demoer, betatester, alt mulig. Veldig bra og ofte oppdatert "proff" gamerside. Har eksistert i maaaange år. De har tilogmed Video Reviews av spillene som får over eller rundt 9/10. Altså masse ingame-footage mens en fyr prater og forteller mye av det samme som står i tekst-reviewen. Endret 28. april 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er det ikke litt ironisk at du spør om det på norges største spillside? De har jo alt: fyldige omtaler, bra skjermbilder, egne produktsider, spesielle features og tilbakeblikk og demoer / filmer for å nevne noe. For uten å nevne det klart beste forumet noensinne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er det ikke litt ironisk at du spør om det på norges største spillside? De har jo alt: fyldige omtaler, bra skjermbilder, egne produktsider, spesielle features og tilbakeblikk og demoer / filmer for å nevne noe. For uten å nevne det klart beste forumet noensinne Det kan være greitt å få ting fra flere sider, da ikke alle har samme smak som de som jobber i gamer.no. Flere forskjellige anmeldelser fra flere forskjellige vinkler gjør at kunden har bedre grunnlag for å fatte en avgjørelse dersom han/hun vil kjøpe spillet. Eller skal alle lytte til Gamer.no? Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 www.gamer.no Gamer.no er alt får sene , mange spill er alt ute i butikker får dem never dem masse spill dem ikke har med også Lenke til kommentar
mirene Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Loeve skrev "Er det ikke litt ironisk at du spør om det på norges største spillside ?" Nei,det er faktisk ikke det. Grunnen til at jeg spurte er at jeg ville ha tips om steder som melder fra om alt som kommer ut.Ikke bare kjente tittler. Saken er,at om det kommer ut et spill nå,som jeg vil ha...og at jeg så finner ut om det om 5-6 måneder pga at det ikke er fra et kjent software selskap,så kan det bli vanskelig å få tak i det. Jeg er tilhenger av å kjøpe original spill,og ikke laste ned kopier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 www.avault.com bør jo også nevnes i tillegg til de som allerede er nevnt. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 At jeg skrev www.gamer.no var en spøk. Med litt ironi... Selvfølgelig er det greit med flere steder å lese tester på. Ikke alle kan skrive om de samme spillene til en hver tid. Men å si at gamer.no er trege, synes jeg er å ta i. Setter mer pris på at en omtale er grundig og godt gjennomarbeidet, enn at den kommer samtidig -eller før spillet. Jeg har spart så mye penger på å lese omtaler her på siden, at jeg føler jeg skylder gutta penger. Men det er vel her som med alt annet, man er mest glad i de rundt seg (gamer.no) Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Skal ikke gå i forsvarsposisjon, men det er en overdrivelse å si at vi er veldig trege. Dere må huske at i en del tilfeller er den offisielle lanseringen i Norge lenge etter lanseringen i UK/EU, og enda lenger etter USA. De fleste utgivere ønsker at vi publiserer en omtale i forbindelse med lanseringen i Norge, og ikke flere måneder før. Tross alt kjøper de fleste spill i Norge, ikke via utlandet. :-) Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det finnes andre norske nettsteder også, men jeg fikk ikke lov av admistrator å gi deg navnet på den siden... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 www.gamer.no Amen Legger meg og ber for denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå