brusher11 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Denne MP3-spilleren virker snop, men mange ganger er det jo for godt til å være sant (ja/nei?). Noen av dere som har denne, har prøvd den, hørt/lest noe om den? Noen som har erfaringer med å handle på elhandelen.no (vet det finnes annet forum for dette sp.m., men...) Takk for svar! Endret 27. april 2004 av brusher11 Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Den var jo kjempesøt. Eneste som mangler er radio. Og så ønsker jeg meg egentlig en ipod mini etterhvert tror jeg, må bytte ut så ofte med 128 bare... MEN, er den rød eller er den hvit??? Edit: aha, man kan velge mellom hvit, rød, blå og turkis? tøft... men spennende om noen vet om den er bra eller ikke. om noen har testet lyden og slikt? Endret 28. april 2004 av Vannjenta Lenke til kommentar
ElvisPC Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei, jeg er med og driver Elefun DA som Elhandelen ligger under. Lyden på spilleren er bra, 4 av oss i bedriften har kjøpt og alle er fornøyde. mtp radio, så har vi fått inn en radiohøretelefon del: Radiohøretelefon Dersom du sender mail til [email protected] og sier at Roger sa du kunne få en slik gratis ved kjøp av mp3 spiller så burde det gå i orden . Denne radiodelen har jeg ikke testa, vi fikk den inn denne uken. Mvh Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå