aldrimerforum Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Noen som har hørt noe på det nye D12 albumet, D12 world? Mine favorittlåter er så langt: Get my gun, Bitch, Git up og My Band. Syns ikke det måler seg med det forrige albumet, Devils Night, nei. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har hørt reklame for en sang, den som går på TV, men ellers hørtes det hørbart ut! Eminem er med han, ikkesant?! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Eminem er med han, ikkesant?! jah såklart Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Helt ræva for å være ærlig, hehe Mvh, Dagger Lenke til kommentar
Wild Child Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 HALLO ja My band er jo driiiit kul denn då , men eminem synger litt "surt" men han e en god rapper!!!! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 D12 = a = n , -1<n>1 søppel = b = 0 [en eller annen plate jeg ikke har hørt] = c = n , -1<n>1 [plata til D12] = d [plata til D12] = D12 * [en eller annen plate jeg ikke har hørt] | V d = a * c D12 er søppel i hht. definisjon, vi har da at: a = b d = b*c d = 0 * n d = 0 | v Dere forstår hvor jeg vil henn nå tror jeg... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Helt ræva for å være ærlig, hehe Mvh, Dagger Enig.. Syns at det er elendig. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 D12 (og sinnsyk mange andre) lager musikk bare for å selge masse og tjene penger. De later som om de har et budskap de står for, men dette er mest sansynlig bare med for å virke mer seriøse. Personlig liker jeg ikke musikk som går ut på å slenge dritt og undertrykke andre. Så jeg synes ikke at D12 er bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 lo litt første gangen eg hørte My Band, typisk eminem kødde sang.. men ellers likte jeg ikke albumet.. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 trodde musikk var for ditt eget indre og ikke for hva du vil at andre skal tro om deg..når du sier at du hører på det ene eller d andre...kan stolt si at jeg digger skiva...no more no less.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Liker ikke D12. Eneste sangen som var grei nok på byn var purple hills. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 My Band er morsom, typisk Eminem- sang. Morsom og satirisk... Men D-12 blir liksom litt... flatt kanskje? Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg har kun hørt sangen "my band", og den er ikke så aller værst. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Til D-12's forsvar; Fight Music var bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå