broddi Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 noen som har spillt H4 hvordan syns dere det var i forhold til 3'ern? positive/negative ting... Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Det er en del mere avansert og er meget bra bare man blir vant til all de nye tinga i spillet! http://9974.rapidforum.com/ [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-05 16:06 ] Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 litt uvant i begynnelsen, men d er jo rådigg når du kommer inn i d. MYE bedre enn 3'ern. det er jo veldig bra at creaturene kan gå uten hero og omvendt. men jeg lurer på noe. hvis man har 2 elelr flere heroer i samme army, deler de da experiencen de får? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Litt uvant i begynelsen ja, men nå begynner jeg å få tak i det . Synes spille er kjempe bra, mange pluss poeng. Men jeg lurer på det samme som eught. så lang ser det ikke ut som heroene deler exp 100%, vet ikke om det har med aktivitetsnivået i slagene, men det virker nesten slik. eller så kan det være bare så enkelt som at gruppeleder får mest xp. Noen andre som vet ? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Ja de deler exp 100% på hver etter det jeg har erfart så langt men jeg har jo bare spilli det i 3 dager men jeg driver med M&M9 innemllom så har jeg finni ut at det lønner seg ivertfall å ha 2 heroes 1 Mage + 1 Fighter eller noe sånt fra begynnelsen! Lenke til kommentar
Elys Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 en smule off topic, men likevel. Når jeg prøver å starte et nytt game henger spillet og jeg får out of memory error, har prøvd å finne oppdatering, men har ikke funnet noe hittil. Noen som har hatt samme problemet og vet om en løsning ?? athlonxp 1,6ghz 512mb ddr gf4 mx440 winxp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå