Eriond Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Heia folkens Må visst bare legge inn enda en skrytepost for Netshop her på forumet. Begynner visst å bli noen av de nå Klokken 16:16 i dag la jeg inn en ordre hos Netshop på 15 pakker dvd+r plater og et Radeon 9800pro kort. Klokken 16:36 fikk jeg leveringsbekreftelse, og ifølge pakkespor, så er denne pakken i vei til meg. Dette var mye mer enn forventet. Har aldri opplevd at noen webshop har klart å sende ut så sent samme dag. Slikt varmer mitt kjøpeglade hjerte men på den andre siden var det litt synd at de var kjappe også. Glemte å legge til en Dvd-brenner, og sendte mail til de med en gang for å få denne med, men det ble for sent Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det for'n si...dæven Go netshop Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) de sender samme dag så lenge de har varen inne og du er tidlig nok ute:) er hjertens enig med trådstarter, netshop men trenger vi egentlig en egen tråd til? edit Endret 28. april 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Må nesten være ny rekord. *stående applaus for netshop* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå