jorn_:-D Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei. Er det noen som vet om et program som du f.eks legger inn på en pc, og så kan du se på webcameraet til den pcen, så lenge den er på innternett? Og så hadde det vært tøffest hvis det var sånn at den personen slapp å godkjenne for at du skulle få se bilder på webcamet, det skulle helst vært sånn at du bare puttet en diskett i en pc med webcam, innstalertre et lite prog, og så kunne du ha det gøy med å sitte å se på hva den personen gjorde, uten at den viste det!! Eller blir det bare ønsketekning?? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det du spør om er ulovlig, og har egentlig ikke noe her å gjøre. Overvåking uten vedkommendes tillatelse er strengt forbudt, selv om det er "for moro skyld". Hadde jeg blitt utsatt for noe slikt, ville jeg grisebanket den som gjorde det. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Redd som jeg er, snur jeg alltid webcamet vekk når jeg ikke bruker det.. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei.Er det noen som vet om et program som du f.eks legger inn på en pc, og så kan du se på webcameraet til den pcen, så lenge den er på innternett? Og så hadde det vært tøffest hvis det var sånn at den personen slapp å godkjenne for at du skulle få se bilder på webcamet, det skulle helst vært sånn at du bare puttet en diskett i en pc med webcam, innstalertre et lite prog, og så kunne du ha det gøy med å sitte å se på hva den personen gjorde, uten at den viste det!! Eller blir det bare ønsketekning?? http://www.spyarsenal.com/video-spy/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå