Abruzzi Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Personen må ha msn! Jeg ser etter en som kan hjelpe meg å lage en stilfull og moderne mobilside! Har allerde en mobil side som gjør det godt og har allerede fått en liten fortjeneste. Jeg har ikke eget domene eller web hotell men skal kjøpe det når jeg er fornøyd med design. Jeg ser etter noen som kan hjelpe meg med å lafe en sil full side som jeg lett kan oppdatere! Svar hvis du er intressert! Hadde vært dritbra hvis noen ville hjelpe meg! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Definer hva det er å hente for personen som vil gjøre det.. Og demp forventingene, evt uttrykksmåten din, et par hakk.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvor mye la du på bordet, sa du? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg ser etter en som kan hjelpe meg å lage en stilfull og moderne mobilside Hva innebærer dette egentlig? At vedkommende sier nøyaktig hva du skal gjøre steg for steg, eller at du trenger hjelp til småting innimellom? I såfall har vi jo forumet her Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Grunner til å være mistenksom: -Han åpner ikke direkte pent, og skriver relativt dårlig norsk. -Han virker for meg som en person som gjør ting litt for fort, og ikke ordentlig. -Han nevner ikke noe om betaling, men noe om en fortjeneste. Uprofesjonelt? -Brukeren virker useriøs, og formulerer seg på en dårlig måte. EDIT: Siste punktet tok jeg feil på, og redigerte derfor bort. Bare jeg som irriterer meg over kommafeil. Endret 27. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Du veit vel att det kommaet kommer fra IPB forumet? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Sorry folkens. Vet jeg har vørt veldig uprofosjonel på måten jeg har formulert meg. Jeg trenger hjelp til å lage et design. Også trenger jeg hjelp til å hvordan man lager en del ting som gjør det letter å legge inn nye ting på siden for meg. Noen som hvet om et slikt gratis nyhetssystem forresten? Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Noen som vet om et slikt gratis nyhetssystem forresten? http://cutephp.com/ Siden har litt problemer for tiden, men det tar vel ikke så veldig lang tid før det blir fikset Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Noen som vet om et slikt gratis nyhetssystem forresten? http://cutephp.com/ Siden har litt problemer for tiden, men det tar vel ikke så veldig lang tid før det blir fikset Ok. Men har laste det opp men får det ikke til å virke jeg. Kan noen sette opp en cutenews til meg? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ikke kom hit å tro at folk vil gjøre noe for deg. Forum er for å diskutere, dele meninger osv. Ikke en plass der folk kan gjøre ting for andre bare sånn helt uten vidre. Ontopic: du må kunne litt php. Feks, om du har lagt scriptet i en html fil må du rename den til .php og koden må stå imellom <?php kode ?>. Desuten må servern du laster opp siden på ha støtte for php. home.no.net acounter har det. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Faen hater at php skal være så vanskelig. Det er det jeg vil ha en snill person til å hjelpe meg med. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det er ikke snakk om at php er vanskelig, men instillingen din når du poster her. Desuten vil jeg dratt på php forumet, siden vi snakker php som ikke er helt mitt emne enda Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Cutenews har jo en readme fil som forklarer ganske bra. Les den først, og så spør du litt mer konkret. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Glem det. Fant et annet nyhets system. Jeg hadde en på msn før som lagde bilder fra PS til meg men nå er han borte!!! Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg hadde en på msn før som lagde bilder fra PS til meg men nå er han borte!!! Merkelig nok Uansett; Cute News tar 10 minutter å sette opp hvis du leser readme-filen Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg vil faktisk anbefale deg å kjøpe konto hos xmac ... de har en sånn side på 123 sak.... med news publishing system Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Jeg hadde en på msn før som lagde bilder fra PS til meg men nå er han borte!!! Merkelig nok Han flyttet til utlandet... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg hadde en på msn før som lagde bilder fra PS til meg men nå er han borte!!! Merkelig nok Han flyttet til utlandet... MSN funker i utlandet også det Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) det er ganske lett å sette opp et slikt nyhets system, hvis du leser readme.. og gjør som den sier. alt du trenger å gjøre er å cmodde filer og mapper. det kan alle ftp program som jeg vet om =) du høyreklikker og velger cmod eller lignende. så cmodder du det slikt som det står i readme. jeg kunne ingenting om php eller cmodding, men jeg klarte å sette det opp uten problemer første gangen jeg tror at også du kan klare det veldig lett, hvis du først setter deg ned å leser readme'en og virkelig prøver. en ting til, jeg brukte ikke cutenews jeg brukte fusionphp sitt nyhets system du finner det her dette klarer du Endret 1. mai 2004 av XaroN_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå