Pukerud Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Noe som vet om en webshappe eller butikk jeg kan gå i for å kjøpe : et lite tastatur med styrekule som er trådløst ? Eller er det noen som har noen andre tips ? Vil ha en type "fjernkontrol" til min htpc med alle de normale pc tastene og kule for styring av mus...... takk på forhånd! Endret 27. april 2004 av Pukerud Lenke til kommentar
zexs Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er også på jakt etter sånnt tastatur.. vendur.no har noen hendige fjernkontroller, men kunne tenkt meg et kompakt tastaur. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hva med dette? De har også flere med ledning i forskjellige størrelser. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 http://www.elfa.se/elfa/produkter/no/6504.htm Lenke til kommentar
zexs Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 dobbeltakk så veldi bra ut, men hvordan er d å handle fra elfa? kommer det tollgebyrer utenom? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 dobbeltakk så veldi bra ut, men hvordan er d å handle fra elfa? kommer det tollgebyrer utenom? Elfa har butikk i Oslo, du må derfor ikke betale toll Har aldri handlet fra Elfa selv, bare gjennom skolen. Virker som en seriøs butikk med god kundeservice. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 dobbeltakk så veldi bra ut, men hvordan er d å handle fra elfa? kommer det tollgebyrer utenom? Elfa har butikk i Oslo, du må derfor ikke betale toll Har aldri handlet fra Elfa selv, bare gjennom skolen. Virker som en seriøs butikk med god kundeservice. Hvor i oslo ligger elfa-butikken? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er bombesikker på at du finner adressen her. Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Ser at det er IR sender/motager.... no som er uaksetabelt... pga det er veeeeldig lite funksjonelt. Noen som har noen andre forslag ? trådløs med radiolink ... det som er vandligt ligsom og stabilt Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Ingen med noen tips ? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Trådløst RF tastatur med mus koster spenn gutt. Et Gyration koster over 2k med 9m rekkevidde på RF. komplett.no har disse. Nei, prøv å finn deg et tastatur fra sejin electronics. De er fine. Greit nok, det er 3m rekkevidde på dem, men... Fabricon AB Jeg har et Beamer SPR 8697 WT som jeg bruker på min HTPC. Fabricon er nordisk importør for Sejin Electronics DrE EDIT: url`s Endret 9. mai 2004 av DrErling Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Takk for tipse/ne men 2k ? alså hva slags kommenikasjon er det mellom mus/tastatur og boksen på en vandlig logitech trådløs greie?( er jo ikke noe lys på de, trudde RF var standar jeg ) Endret 9. mai 2004 av Pukerud Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er nok IR. IR er billigere (et par lysdioder) enn RF. RF har mye lengre rekkevidde, har dyrere enkeltkomponenter og er ergo noe dyrere enn IR. Dessuten selges det ikke like mye RF, og dermed er det ikke like stort prispress her som på de utrolig mange IR enhetene mellom 400,- og 1000,-. DrE Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 blåtann tastatur er jo eit alternativ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå