Nitrius Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 dette begynnte plutselig å skje nå, jeg ble kicka fra server for 0 min(PB Inf et eller annet) sto det hva i huleste er dette? :-s Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Punkbuster er et program som hindrer juks. Dette hadde du funnet ut med google på to sec. Endret 27. april 2004 av hhhhhhhh Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 du vet ikke hva jeg lurte på en gang du, jeg vet hva punkbuster er, det er et Anti Cheat program, men spørsmålet mitt hva hvorfor jeg ble kicka fra servern uten at jeg bruker noen form for cheats, men alikavel så trenger jeg ikke hjelp mer, ser ut til å ha gitt seg nå. Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vel, svaret på det ANDRE spørsmålet ditt er at du må ha punkbuster enabled. Siden du ikke virker så skarp skal jeg fortelle hva jeg mener med enabled, det betyr at du må ha skrudd punkbuster på , det holder ikke å bare ha det. Dette er OGSÅ noe du kunne funnet ut på to sec. ved å ta en titt på evenbalance sin hjemmeside . Jeg anbefaler at du prøver litt, før du lager poster med utrolig dumme spørsmål. Hvis alle skulle lage en ny tråd for hver minste lille ting, ville det blitt tusenvis av tråder, med 1-2 svar. Så neste gang anbefaler jeg deg å prøve litt selv før du kommer hit å spør om en liten fille ting Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vel, svaret på det ANDRE spørsmålet ditt er at du må ha punkbuster enabled. Siden du ikke virker så skarp skal jeg fortelle hva jeg mener med enabled, det betyr at du må ha skrudd punkbuster på , det holder ikke å bare ha det. Dette er OGSÅ noe du kunne funnet ut på to sec. ved å ta en titt på evenbalance sin hjemmeside . Jeg anbefaler at du prøver litt, før du lager poster med utrolig dumme spørsmål. Hvis alle skulle lage en ny tråd for hver minste lille ting, ville det blitt tusenvis av tråder, med 1-2 svar. Så neste gang anbefaler jeg deg å prøve litt selv før du kommer hit å spør om en liten fille ting HEI! Ikke vær nebbete! Prøv å ha en litt mer vennlig tone da! Han spurte etter hjelp, som er omtrent 50% av grunnen til at Forumet eksisterer! Hvis du synes det er et teit spørsmål, så drit i å svare da! Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 [iC,28/04/2004 : 19:30] Vel, svaret på det ANDRE spørsmålet ditt er at du må ha punkbuster enabled. Siden du ikke virker så skarp skal jeg fortelle hva jeg mener med enabled, det betyr at du må ha skrudd punkbuster på , det holder ikke å bare ha det. Dette er OGSÅ noe du kunne funnet ut på to sec. ved å ta en titt på evenbalance sin hjemmeside . Jeg anbefaler at du prøver litt, før du lager poster med utrolig dumme spørsmål. Hvis alle skulle lage en ny tråd for hver minste lille ting, ville det blitt tusenvis av tråder, med 1-2 svar. Så neste gang anbefaler jeg deg å prøve litt selv før du kommer hit å spør om en liten fille ting HEI! Ikke vær nebbete! Prøv å ha en litt mer vennlig tone da! Han spurte etter hjelp, som er omtrent 50% av grunnen til at Forumet eksisterer! Hvis du synes det er et teit spørsmål, så drit i å svare da! Nå må du gi deg. Leker du mamma eller hva? Men for all del, hvis det er meningen at forumet skal dyrke latskap, så beklager jeg. Men man har jo fått hjernen for å bruke den. Snart blir det vel sånn at folk kommer hit for å få hjelp til å tørke seg i ræva. Og du kan jo praktisere det du sier, hvis du synes noe er teit så la vær å svar. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Vel, svaret på det ANDRE spørsmålet ditt er at du må ha punkbuster enabled. Siden du ikke virker så skarp skal jeg fortelle hva jeg mener med enabled, det betyr at du må ha skrudd punkbuster på , det holder ikke å bare ha det. Dette er OGSÅ noe du kunne funnet ut på to sec. ved å ta en titt på evenbalance sin hjemmeside . Jeg anbefaler at du prøver litt, før du lager poster med utrolig dumme spørsmål. Hvis alle skulle lage en ny tråd for hver minste lille ting, ville det blitt tusenvis av tråder, med 1-2 svar. Så neste gang anbefaler jeg deg å prøve litt selv før du kommer hit å spør om en liten fille ting vet du hva? for å være 100% ærlig så er du utrolig dum, eller så greier du ikke å lese, det er værtfall noe feil, for det jeg lurte på, er hvorfor jeg ble kicka fra en server etter å ha vært innpå den i 1 min? jeg har ikke spurt om hvordan eller hva eneble PB betyr for jeg har vært borti PB i utallelige spill, så ikke kom og lek så innmari smart, også vis du bare skal komme her får å kjekke deg så kan du gjøre det mot andre, som MeTa][iC prøv å vær mer vennlig så vil folk ta deg lettere imot, så neste gang råder jeg deg til å lese bedre, sånn at du er sikker på hva du svarer på hhhhhhhh Edit: vis det er noen skrivefeil her så beklager jeg så mye Endret 28. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vel, svaret på det ANDRE spørsmålet ditt er at du må ha punkbuster enabled. Siden du ikke virker så skarp skal jeg fortelle hva jeg mener med enabled, det betyr at du må ha skrudd punkbuster på , det holder ikke å bare ha det. Dette er OGSÅ noe du kunne funnet ut på to sec. ved å ta en titt på evenbalance sin hjemmeside . Jeg anbefaler at du prøver litt, før du lager poster med utrolig dumme spørsmål. Hvis alle skulle lage en ny tråd for hver minste lille ting, ville det blitt tusenvis av tråder, med 1-2 svar. Så neste gang anbefaler jeg deg å prøve litt selv før du kommer hit å spør om en liten fille ting for et idiotisk svar! Kan du ikke gi han informasjonen han spurte om isteden for og skjelle han ut fordi han spurte et helt relevant spørsmål! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 takk for støtten Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvis du sjekker på tråden om far cry 1.2 patch, så kan du blant annet se dette: [quote]Fixed random crash relating to punkbuster server listing info[/quote] Du er tydelig vis ikke den eneste som har problemer! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Vel, svaret på det ANDRE spørsmålet ditt er at du må ha punkbuster enabled. Siden du ikke virker så skarp skal jeg fortelle hva jeg mener med enabled, det betyr at du må ha skrudd punkbuster på , det holder ikke å bare ha det. Dette er OGSÅ noe du kunne funnet ut på to sec. ved å ta en titt på evenbalance sin hjemmeside . Jeg anbefaler at du prøver litt, før du lager poster med utrolig dumme spørsmål. Hvis alle skulle lage en ny tråd for hver minste lille ting, ville det blitt tusenvis av tråder, med 1-2 svar. Så neste gang anbefaler jeg deg å prøve litt selv før du kommer hit å spør om en liten fille ting vet du hva? for å være 100% ærlig så er du utrolig dum, eller så greier du ikke å lese, det er værtfall noe feil, for det jeg lurte på, er hvorfor jeg ble kicka fra en server etter å ha vært innpå den i 1 min? jeg har ikke spurt om hvordan eller hva eneble PB betyr for jeg har vært borti PB i utallelige spill, så ikke kom og lek så innmari smart, også vis du bare skal komme her får å kjekke deg så kan du gjøre det mot andre, som MeTa][iC prøv å vær mer vennlig så vil folk ta deg lettere imot, så neste gang råder jeg deg til å lese bedre, sånn at du er sikker på hva du svarer på hhhhhhhh Edit: vis det er noen skrivefeil her så beklager jeg så mye Spørsmålet dit gav ingen indikasjon på at du viste hva punkbuster var for noe eller at du lurte på hvorfor du ble kicka etter ett minutt. Slik jeg tolker spørsmålet ditt så lurer du på hva i huleste dette pb inf eller noe er for noe. Så en bedre formulering av spørsmålet hadde nok hjulpet på for å få svar på det du egentlig lure på. Uansett, svaret som du fikk var tidvis veldig unødvendig. Men det blir ikke bedre av at du slenger med leppa tilbake, hvertfall ikke når spørsmålet se såpass dårlig stillt. Uansett du har vel fått svar, så det er ikke noe poeng å ta den videre. Endret 29. april 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Vel, svaret på det ANDRE spørsmålet ditt er at du må ha punkbuster enabled. Siden du ikke virker så skarp skal jeg fortelle hva jeg mener med enabled, det betyr at du må ha skrudd punkbuster på , det holder ikke å bare ha det. Dette er OGSÅ noe du kunne funnet ut på to sec. ved å ta en titt på evenbalance sin hjemmeside . Jeg anbefaler at du prøver litt, før du lager poster med utrolig dumme spørsmål. Hvis alle skulle lage en ny tråd for hver minste lille ting, ville det blitt tusenvis av tråder, med 1-2 svar. Så neste gang anbefaler jeg deg å prøve litt selv før du kommer hit å spør om en liten fille ting vet du hva? for å være 100% ærlig så er du utrolig dum, eller så greier du ikke å lese, det er værtfall noe feil, for det jeg lurte på, er hvorfor jeg ble kicka fra en server etter å ha vært innpå den i 1 min? jeg har ikke spurt om hvordan eller hva eneble PB betyr for jeg har vært borti PB i utallelige spill, så ikke kom og lek så innmari smart, også vis du bare skal komme her får å kjekke deg så kan du gjøre det mot andre, som MeTa][iC prøv å vær mer vennlig så vil folk ta deg lettere imot, så neste gang råder jeg deg til å lese bedre, sånn at du er sikker på hva du svarer på hhhhhhhh Edit: vis det er noen skrivefeil her så beklager jeg så mye Spørsmålet dit gav ingen indikasjon på at du viste hva punkbuster var for noe eller at du lurte på hvorfor du ble kicka etter ett minutt. Slik jeg tolker spørsmålet ditt så lurer du på hva i huleste dette pb inf eller noe er for noe. Så en bedre formulering av spørsmålet hadde nok hjulpet på for å få svar på det du egentlig lure på. Uansett, svaret som du fikk var tidvis veldig unødvendig. Men det blir ikke bedre av at du slenger med leppa tilbake, hvertfall ikke når spørsmålet se såpass dårlig stillt. Uansett du har vel fått svar, så det er ikke noe poeng å ta den videre. Jupp det er sant og sry for at jeg slang med leppa tilbake, blir bare så irretert når folk holder på sånn, og ja det med at jeg blir kicka fra serverene er som MeTa][iC sa "Hvis du sjekker på tråden om far cry 1.2 patch, så kan du blant annet se dette: QUOTE Fixed random crash relating to punkbuster server listing info Du er tydelig vis ikke den eneste som har problemer! " så jeg gleder meg til 1.2 kommer, takker alle sammen Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 vet du hva? for å være 100% ærlig så er du utrolig dum, eller så greier du ikke å lese, det er værtfall noe feil, for det jeg lurte på, er hvorfor jeg ble kicka fra en server etter å ha vært innpå den i 1 min? jeg har ikke spurt om hvordan eller hva eneble PB betyr for jeg har vært borti PB i utallelige spill, så ikke kom og lek så innmari smart, også vis du bare skal komme her får å kjekke deg så kan du gjøre det mot andre, som MeTa][iC prøv å vær mer vennlig så vil folk ta deg lettere imot,så neste gang råder jeg deg til å lese bedre, sånn at du er sikker på hva du svarer på hhhhhhhh Edit: vis det er noen skrivefeil her så beklager jeg så mye Kaller du meg dum? Hva får du i norsk? vet=Vet (Det er i starten av en setning.) værtfall=i hvert fall eneble=enable vis=hvis Og det er faktisk noe som heter punktum. Du sier at du råder meg til å lese bedre? En annen i tråden sier at du hadde formulert spørsmålet ditt dårlig, dette er jeg litt enig i. Men du forandret hele tiden på spørsmålene dine, og jeg tror at du gjorde dette for at du ikke skulle framstå som dum. Men ikke misforstå, jeg kaller ikke deg for dum. Et så lavt nivå ville jeg aldri sunket til. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Og der stenger vi denne tråden. hhhhhhhh får en advarsel for generell drittoppførsel, og dere andre anmodes om å rapportere og ignorere neste gang, ellers blir det flere advarsler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg