BluE_fUnc Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Ja, da var Hitman: Contract's demoen sluppet, tenkte jeg bare skulle si ifra Trykk på følgene mirrror's for nedlastning ;D edit: Forløpig ser jeg bare et mirror og det er på den offisielle Hitman: Contract's siden, klikk her Poster flere "mirror's" så snart jeg får vite om dem Mirror #1:ftp://ftp.eidos.co.uk/pub/uk/hitmancontra...tracts_demo.zip Mirror #2: Tysk Mirror Mirror #3: Vis ikke de to ovenfor fungerer, "Try This" edit2: Trykk på lenkene for nedlastning mvh GB Endret 28. april 2004 av BluE_fUnc Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ingen av de fungerer nå i hverfall. Njaal Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Virker som om du trenger en eidos kode elns. for å laste ned *sjekker gamershell. * Edit: fungerer men det går tregt. Endret 27. april 2004 av Beistet Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 "Try this" 1.Marker "Web-Adresse" (der det sannsyneligvis står www.gamer.no) 2.Trykk Backslash... 3.I adresse-feltet som det nå ikke står noen type URL adresser i vis du har gjort det riktig, det skal nå være helt blankt og du kan nå skrive www.google.com (I ADRESSE FELTET) 4.Trykk "Enter" 5.Så vil du komme inn på en helt annen web-side en den du var på før (den du var på før var www.gamer.no) 6.På Google (www.google.com) vil du se et nytt felt, skriv "Hitman: Contracts Demo" i feltet. 7. Trykk Enter og vent.... 8. Nå kan du se en rekke linker til FTP'r hvor du kan laste ned Hitman3 ______________________________| |___________________________ -=MER AVANSERT GUIDE=- Marker Adressefelt> www.Google.com> "Hitman: Contracts demo> edit: unskjyld for sarkasmen, jeg måtte bare Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 "Try this" 1.Marker "Web-Adresse" (der det sannsyneligvis står www.gamer.no) 2.Trykk Backslash... 3.I adresse-feltet som det nå ikke står noen type URL adresser i vis du har gjort det riktig, det skal nå være helt blankt og du kan nå skrive www.google.com (I ADRESSE FELTET) 4.Trykk "Enter" 5.Så vil du komme inn på en helt annen web-side en den du var på før (den du var på før var www.gamer.no) 6.På Google (www.google.com) vil du se et nytt felt, skriv "Hitman: Contracts Demo" i feltet. 7. Trykk Enter og vent.... 8. Nå kan du se en rekke linker til FTP'r hvor du kan laste ned Hitman3 ______________________________| |___________________________ -=MER AVANSERT GUIDE=- Marker Adressefelt> www.Google.com> "Hitman: Contracts demo> edit: unskjyld for sarkasmen, jeg måtte bare Kan jeg "stjele" den denne og bytte tu Hitman Demo med Hva en min gamle far lurer på og sende mail?!? Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 "Try this" 1.Marker "Web-Adresse" (der det sannsyneligvis står www.gamer.no) 2.Trykk Backslash... 3.I adresse-feltet som det nå ikke står noen type URL adresser i vis du har gjort det riktig, det skal nå være helt blankt og du kan nå skrive www.google.com (I ADRESSE FELTET) 4.Trykk "Enter" 5.Så vil du komme inn på en helt annen web-side en den du var på før (den du var på før var www.gamer.no) 6.På Google (www.google.com) vil du se et nytt felt, skriv "Hitman: Contracts Demo" i feltet. 7. Trykk Enter og vent.... 8. Nå kan du se en rekke linker til FTP'r hvor du kan laste ned Hitman3 ______________________________| |___________________________ -=MER AVANSERT GUIDE=- Marker Adressefelt> www.Google.com> "Hitman: Contracts demo> edit: unskjyld for sarkasmen, jeg måtte bare Kan jeg "stjele" den denne og bytte tu Hitman Demo med Hva en min gamle far lurer på og sende mail?!? "Go ahed, make my day" Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Thænk Ju Endret 28. april 2004 av Corduroy Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 "Try this" 1.Marker "Web-Adresse" (der det sannsyneligvis står www.gamer.no) 2.Trykk Backslash... 3.I adresse-feltet som det nå ikke står noen type URL adresser i vis du har gjort det riktig, det skal nå være helt blankt og du kan nå skrive www.google.com (I ADRESSE FELTET) 4.Trykk "Enter" 5.Så vil du komme inn på en helt annen web-side en den du var på før (den du var på før var www.gamer.no) 6.På Google (www.google.com) vil du se et nytt felt, skriv "Hitman: Contracts Demo" i feltet. 7. Trykk Enter og vent.... 8. Nå kan du se en rekke linker til FTP'r hvor du kan laste ned Hitman3 ______________________________| |___________________________ -=MER AVANSERT GUIDE=- Marker Adressefelt> www.Google.com> "Hitman: Contracts demo> edit: unskjyld for sarkasmen, jeg måtte bare Hihi Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tråd stenges da den uansett stor sett inneholder useriøst pjatt. Dere kan fortsette her, hvis dere har noe vettugt å komme, relatert til demoen av Hitman Contracts: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=237627 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg