Gå til innhold

Få bedre viljestyrke

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv og tenk, at så fort du har fått gjort ferdig leksene dine, kan du gjøre akkurat det du vil uten at du trenger og tenke på når du skal begyne og gjøre de, og hvilke konsekvenser det vil få. :)

Jammen, hvis jeg ikke gjør lekser, kan jeg gjøre hva jeg vil.

Lenke til kommentar
Prøv og tenk, at så fort du har fått gjort ferdig leksene dine, kan du gjøre akkurat det du vil uten at du trenger og tenke på når du skal begyne og gjøre de, og hvilke konsekvenser det vil få. :)

Midlertidig ja.

Det eneste du gjør er egentlig å utsette det.

Har da vel tenkt å skaffe deg jobb senere?

Vet jeg ikke akkurat hjelper deg med å få viljestyrken tilbake nå, men tenk fremover bestem deg for hva du vil bli.

Sett dine egne mål.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke, du lærer jo ikke en drit...

Lekser er noe alle må gjøre, sitter selv og gjøre lekser nå (Har 4 Sider Norsk, 2 Sider Engelsk i innføring, pluss en MattePrøve jeg må øve på).

Jeg føler hvertfall at jeg kan slappe mere av når leksene er gjort unna, og du slipper og tenke neste dag, hvordan du skal få lurt deg unna eller utsette leksene en dag til...

Var det jeg mente.

Lenke til kommentar
Gi deg selv 10 kroner hver gang leksene er ferdige ;)

Eller kjøp ei Cola/snop når du har gjort leksene, men det er vanskelig å ikke bare ta 20 kr å stikke ned i butikken å drite i leksene.

Japp, og etterpå kan vi hjelpe deg med å slanke deg :p

Lenke til kommentar
ikke min måte å få opp viljestyrke på nei, men en måte jeg bruker når jeg skal gjøre lekser på data og ikke gjør noe pga alt andre tullet som kan gjøres der... :no:

Mao du mangler selvkontroll? :)

:shrug:

:dremel:

Lenke til kommentar

JEG HATER NYERE HISTORIE

JEG HATER IMPERIALISME

JEG HATER FØRSTE VERDENSKRIG

JEG HATER 1814

JEG HATER KNUT HAMSUN

JEG HATER VICTORIA

Noen som vil skrive oppgavene for meg? :-------/

Noen som tror det funker å gå til psykolog?

Endret av sosohal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har akkurat samme problemet!

Synes det er helt j**** med norsk litteratur historie og lignende jeg og, men går jo i 10'ende å har veldig dårlige karakterer så bør jammen skjerpe meg. :no:

Har prøvd flere forskjellige metoder, som f.eks å "glemme" igjen pc'n til en kamerat der jeg var på et mini-lan. Men da måtte jeg bare hente den etter noen dager... :roll:

Men stå på og tenk på at det er framtiden din du spiller bort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...