danilovic Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Her sitter jeg, og har to store innleveringer til Hadde planlagt å være a jour hver dag fra over to uker tilbake. Har så vidt starta. Hadde planlagt å iaffal være nesten a jour denne uka. Det skjedde ikke. Tenkte jeg for alvor skulle få meg til å jobbe i dag, men neida. I dag gjorde jeg et nytt desperat forsøk. Jeg ba folk banne meg fra IRC-kanaler om jeg ikke var idle osv, men det endte med at jeg prata på andre kanaler istedet. Hva kan jeg gjøre for å få gjort leksene? Eller for å få bedre viljestyrke? Psyokolg? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Hvis du forteller meg akkurat hvorfor det skal hjelpe, så skal jeg prøve... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 "Mist" strømkablen til skjermen din... Eller bedre, få noen til å gjemme den for deg... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Gjør det meste av skolearbeid på PC da. Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Så ikke gjør det på pc da. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Så "mist" nettkabelen din istedet da... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Sett opp en veeeeldig begrenset bruker konto hvor du setter maksimalt tilgangsnivå i gpedit.exe eller noe. Så logger du inn med den, og har fått noen til å endre passord på den andre i mellomtiden, slik at du ikke får gjort noe spesielt.. Blokkering av andreinger i Brannmuren er også fin, slik slipper du å få tilgang til diverse nyttige sider mens du sitter der og får lyst til å chatte elns... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Sett opp en veeeeldig begrenset bruker konto hvor du setter maksimalt tilgangsnivå i gpedit.exe eller noe. Så logger du inn med den, og har fått noen til å endre passord på den andre i mellomtiden, slik at du ikke får gjort noe spesielt.. Blokkering av andreinger i Brannmuren er også fin, slik slipper du å få tilgang til diverse nyttige sider mens du sitter der og får lyst til å chatte elns... er det din måte å få bedre viljestyrke på? God, some smarties in this bag Gå ut litt mer, tenk litt på hva du har lyst å gjøre når du blir stor, tenk på ting du har lyst å oppnå så tenker du at skolen er det viktigste du har akkuratt nå. Ikke dropp leksa fordi du ikke vil, men gjør det fordi du må. Eller det viktige ihvertfall.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) ikke min måte å få opp viljestyrke på nei, men en måte jeg bruker når jeg skal gjøre lekser på data og ikke gjør noe pga alt andre tullet som kan gjøres der... Endret 27. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Du er nok bare skolelei... Men finn ei bra dame som liker gutter som gjør lekser, og sett et mål at hu skal værra i din seng før skolen slutter. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ikke min måte å få opp viljestyrke på nei, men en måte jeg bruker når jeg skal gjøre lekser på data og ikke gjør noe pga alt andre tullet som kan gjøres der... Mao du mangler selvkontroll? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Mist nettverkskabel da, eller få noen til å gjemme den for deg. Btw, hvorfor er du ikke på msn? :O Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 FInn en sadistisk jævel, og gi vedkommende lov til å skade deg stygt om du ikke holder deg på matta... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 bare hører på japansk musikk, jeg... funker fint om man kan teksten... Lenke til kommentar
Vial Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 En kamerat av meg fant ut en perfekt metode for å få bedre viljestyrke... Han er pc-avhengig og sitter med pc'en i langt over 15 timer hver dag. Problemet hans var at han ikke hadde vært på en eneste matte-forelesning hele semesteret. Løsningen: Han tok med seg pc'en og dro til Hamar og satte den igjen der. Så dro han til Rena og studerte matte i ca. 7 timer hver dag - og sto. Skal prøve det selv. Ellers kan du prøve noe som heter Acetyl L-Kartnine - som visstnok skal fremme konsentrasjonen. (jfr. Treningsforum post) Bestilte fra Norkost idag Håper det funker - første eksamen om 1 og en halv uke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Sliter med det samme selv, er liksom siste kvelden jeg finner ut at det er på tide å gjøre prosjekter, igjen pc sin feil Hadde musikkprosjekt som ble filmet siste dagen etter utsatt leveringstid på en uke. blir oppgitt over meg selv Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg prøvde å gi i fra meg harddisken min et par dager for å få gjort litt lekser. Det endte med at jeg bare satt på rommet mitt og kikket i veggen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Prøv og tenk, at så fort du har fått gjort ferdig leksene dine, kan du gjøre akkurat det du vil uten at du trenger og tenke på når du skal begyne og gjøre de, og hvilke konsekvenser det vil få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå