Windoge Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vurderer meg sterkt å anskaffe et av disse svakere korta enn ULTRA. Men ville gjerne likt å få noen tester. 2-3 uker til utgivelse i Norge hører jeg, da kan vel testene ikke være så langt unna? Holder med en 3Dmark03 test forsåvidt. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 hvorfor vurderer du det egentlig? ultra og non-ultra vil etter det jeg har fått med meg ligge ikke så langt fra hverandre i pris, mens ytelsen er en del bedre på ultra. selv er jeg en "2`nd generation" kjøper, altså jeg går for radeon 9800 pro nå som den er "foreldet". Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Holder med en 3dmark03-test!? Jeg for min del vil se skikkelige tester som gjennomgår hele spekteret! Dersom man kommer med hver sin poengscore i 3dmark03 og kalt det for test så hadde jeg blitt sykt skuffet. Jeg vil selfølgelig se denne scoren, men også fps i forskjellige spill ved forskjellige oppløsninger, sammenligninger av bilder +++ Men det er sikkert bare meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå