Serox Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 etter at jeg hadde innstallert windows,fjernet jeg msn'n som fulgte med windows(vet ikke hvilken versjon det var XP) så innstallerte jeg msn 6.1 versjonen og den startet, etter at jeg hadde restartet naskinen,popet det opp ett vindu som sa at jeg burde oppdatere msn min og det valgte jeg ja til,men nå ligger både 4.7 og 6.1 versjonen der ,hvordan får jeg fjernet 4.7 versjonen? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Kopier den til kjør i startmenyen og ok så fjerner den seg selv.. Endret 27. april 2004 av Znoken Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Det er Windows Messenger v.4.7 og MSN Messenger 6.1. To forskjellige programmer som gjøre akkurat det samme... Bortsett ifra noen få forskjeller. Bare for å oppklare det Den kommandoen som Znoken gav deg, fjerner Windows Messenger.. Endret 27. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 men vist du fjerner windows messenger helt fra maskin din og du bruker outlook express til og lese mail´n din vi du oppleve at den bruke laaaang tid på og starte opp etterpå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 men vist du fjerner windows messenger helt fra maskin din og du bruker outlook express til og lese mail´n din vi du oppleve at den bruke laaaang tid på og starte opp etterpå Dette sier du vel med ironi? Nå starter outlook express i express fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå