adsfiklam Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Finnes det en måte man kan vite hvor mange som har vært inne på siden din uten at noen ser det? En slags usynelig teller. Takk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Selv bruker jeg Webalizer, og den kan i og for seg skjules. Har aldri "installert" det selv, men ryktene sier at det skal være veldig enkelt. Du får også vite mye mer en bare "antall besøkende". Ta en titt på siden for mer info. Endret 27. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kan vel bare lage en PHP-teller der du enten bare taster inn URL til .txt-fila der du får opp en verdi, evt legge det inn på et innloggingsområde, slik at andre ikke har tilgang. Men om poenget er å skjule det, kan du egentlig bare ikke vise verdien noen plass, bare la den telle selv og så kan du sjekke filen når du vil.. Lenke til kommentar
graskoweb Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har du tilgang på access logfiler anbefaler jeg AWstats, meget bra og relativt grei å installere (cgi/perl). Har du ikke logfiler men php/mysql er gsStats også et godt statistikk program. Du må lime inn en liten kodesnipp (usynlig) på hver webside. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Om du i det store og hele har et halveis ok webhotel vil du ha tilgang til enten en, eller flere såkalte analyse programmer som analyserer trafikk og bruk av siden din. Disse kan typisk ligge på kontroll panelet under "site stats" "traffic stats" "stats" ol. Du kan også prøve med adressene: www.stats.dittdomene.??? eller www.dittdomene.???/stats . På et av hotellene jeg har så har f. eks tilgang til tror det er 4 forskjellige sånne programmer. Om du rett og slett bare ønsker en teller, og ikke ønsker å bruke et analyse program finnes det mange ferdige tellere rundt om kring på nettet. Du kan prøve på Hotscripts. Eller bare google litt. Og selvfølgelig, skulle du ønske å lage den selv, så er det nok hjelp å få i forumet for det server side språket du velger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå