Serox Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Min CPU står på 99-100 hele tiden, det er explorer.exe filen som bruker nesten alt av dette er det noen som vet hva som er galt på min maskin, fikk en kopi av en film av en kammerat av meg og den får jeg ikke slettet fra maskinen,hver gang jeg prøver å slette den fyker cpu opp i 100 med en gang,kan noen hjelpe meg med dette og gjerne med å få fjernet filmen også. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 prøv å kjør Ad-aware og spy bot Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ja..du har nok noen spioner eller virus på pcen... hvis det ikke forsvinner burde du formatere den Lenke til kommentar
Serox Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Det som er så rart er det at jeg har akkurat formatert pc'n min,og det skjedde med en gang etterpå,kan det være noe annet? Lenke til kommentar
Herm Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det skjedde hos meg og fikk de samme symptomene. Hos meg gjaldt det en .avi fil som var skadet. Står om hvordan du fikser dette her. Dette løste ihvertfall problemet for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå