Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har handlet mobil eller noe annet hos pcutstyr.no.

Er det rett at dersom de har noe på lager så stemmer det.

Ønsker ikke å vente på en vare dersom de feilinformerer med lagerstatus.

Mvh

tomy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Er det noen som har handlet mobil eller noe annet hos pcutstyr.no.

Er det rett at dersom de har noe på lager så stemmer det.

Ønsker ikke å vente på en vare dersom de feilinformerer med lagerstatus.

Det er skjelden butikker lyver om lagerstatus. Hvis det står de har 50 på lager så har de det. Står det derimot en dato, så betyr det at de ikke har på lager, og den datoen er som oftest helt feil.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har handla der èn gang før.

Hakke hatt no problemer.

De er no søstergreier ala databutikken.com tror jeg.

(Sendte spørsmål om ordre til databutikken, og fant senere ut at jeg hadde en faktura fra pcutstyr.no på den ordren liggende)

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar
Stay away, de endret akkuratt prisen på ordren min, ETTER den var godkjent, USERIØST!

Du har rett til å få den til den prisen du kjøpte den for.... de kan ikke endre prisene etter at du har fått det godkjent..

STÅ PÅ DIN RETT!!! KLAG (ELLER NO :thumbup: )!!

Lenke til kommentar

Jeg bestillte det et olympus kamera fra pcutstyr.no fredag morgen for 1 og en halv uke siden. Da var kameraet på lager. Et par dager hadde bestillingen "plukkliste" status.

Fikk mail nå på fredag at "varen hadde endret lager status" og "ny leveringstid er dessverre ikke pt. bekreftet."

Irriterende når jeg hadde oppgitt VISA kortnummer og alt. Greit at de er billig men...

Irriterer også at de sender melding om dette minutter før de går hjem for dagen. Hadde de ringt, så kunne vi blitt enig om en grei pris på et annet kamera.

Fatter ikke at det går ann å bruke over en uke på å finne ut av at noe ikke er på lageret. Jeg vet at de har problemer med data anlegget på lageret i det siste.

Jeg avbestilte heller jeg.

MVH Øyvind

Lenke til kommentar
Stay away, de endret akkuratt prisen på ordren min, ETTER den var godkjent, USERIØST!

Du bestillte ikke tilfeldigvis en K700 til 2700,- hos de?

:roll: Joda, men tingen er, de pekte ut noe på sine vilkår der det faktisk står at de forbeholder seg retten til og endre.. Jeg sendte inn og skrev hva jeg syntes.. som f.eks: Dere burde gjøre som komplett, nemlig og opptre seriøst og la kundene få prisen de trykker "kjøp" for!

Lenke til kommentar

Problemet er at å "opptre seriøst" er akkurat det de har gjort.

Det var en åpenbar feilprising, nemlig en så lav pris som det Kosten faktisk er på disse telefonene, og i følge forbrukerkjøpsloven så har selger rett til å endre denne prisen da den fører til vesentlige tap for han.

At de derimot kunne tilbudt dere telefoner til innkjøpspris pluss moms kunne gått ann, da dette har feks psdata gjort. Men det gjør de jo ikke til useriøse for det?

Lenke til kommentar

Det einsate som dei er vel forplikta til er at kundene kan kunne få avbestille varene sidan prisen var feil.

Så viss det å holde seg innanfor lovverket er useriøst. Då er vel 99% av alle butikker i landet useriøse.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Jeg bestilte også K700 til bare 2700. De gikk fort med på å gi meg telefonen uten frakt, et tilbud som jeg godtok. I tillegg fikk jeg en god pris på en annen ting som jeg bestilte hos dem. De sa også at de kun hadde ca. 100 kr i fortjeneste på denne telefonen. Jeg så nå at de satt opp prisen til ca. 4000, sikkert for å få bedre fortjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...