Jihadinmymind Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Lurte på om det er noen som spiller Norwegian Mafia. I såfall, hva heter dere og har dere en familie til meg? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Nei. Ikke faen. BETA II = Best. Forige = Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg spilte, men sletta kontoen. Det gikk faen... alle angrep meg... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Sjekk signatur Men forrige runde var bedre! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Lurte på om det er noen som spiller Norwegian Mafia. I såfall, hva heter dere og har dere en familie til meg? Spillte forrige runde jeg, men gadd ikke fullføre den. Det blir forferdelig kjedelig etter en stund. Spill runescape eller earthdoom eller barafranca. Mye kulere det. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Servern(e) fortsatt like trege ? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Spilte også forrige runde. Endte som nummer 87 tror jeg.. Spilte relativt mye sist og jeg orker ikke bruke så mye tid på et spill en gang til. I hvert fall ikke om det går treigt, det blir fort frustrerende. Lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Spiller det, og blir EN SMULE irritert over de fortsatt übertrege serverne Lenke til kommentar
jaddaa Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Nei.....jæ..møkka"spill"....men hvis du absolutt må spille den dritten så join "berlusconi" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå