Sakari46 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 hejsa, har nu en p4 2,4 ghz med 533 FSB, og et ASUS p4c800 deluxe HK og jeg får nok mine pc 4000 hyperX cl 3 2x256. hvor langt kan jeg gå med dette system?? skal OC rimeligt langt.. har Wcooling har 2,7 ghz med 512 kingston pc 2100 cl 2.5 ram nu.. (sidder med 150 FSB atm) med de nye ram kan jeg vel komme ret højt op? Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 hvis du har dysleksi eller en annen form for skrive vansker, så er det greit, men hvis ikke SKRIV SÅ VI FORSTÅR DEG! Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) hvis du har dysleksi eller en annen form for skrive vansker, så er det greit, men hvis ikke SKRIV SÅ VI FORSTÅR DEG! Skjerp deg Troy, sånne personangrep klarer vi oss foruten.. Hadde du tenkt litt meir enn kun å rakke ned på fyren så hadde du sikkert funne at han tilfeldigvis ikkje er norsk, men dansk.... skrive vansker Og kun for å kveruluere litt, det heter faktisk skrivevansker. Endret 27. april 2004 av TonyMontana Lenke til kommentar
Sakari46 Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 lol hehe... skal jeg så disse dine dansk skills? hehe yeah im danish, if you like i can write in english..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå