fo2re Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er det et thx merke på receiveren? THX er bare bullshit har ingenting med lyd å gjøre. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er det et thx merke på receiveren? THX er bare bullshit har ingenting med lyd å gjøre. Det vet jeg, prøvde bare og finne ut hvilken modell det var.... Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 skal du først kjøpe en god forsterker, kjøp en harman/kardon... disse er knall!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 du får de på www.hificenter.no....... Lenke til kommentar
moho Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det er mye annet bra også på markedet også da... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 er veldig fornøyd med pioneer jeg selv om mange mener at recieverene til pioneer er dårlige Modell specs: Pioneer Standalone DV-464 sølv DVD spiller Mission series M-5 høytalere Pioneer VSX-D912 Reciever En 60`talls LP spiller fra sony som er midlertidig koblet til en kombinasjon jeg anbefaler sterkt (utenom LP spilleren....hehe) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ikke for å være frekk,men du kan da umulig ha prøvelyttet til andre annlegg siden du har valgt et Pioneer/Mission annlegg? Du har kjøpt et bra annlegg,men til din musikksmak er ikke dette rette valget.Jeg overdriver selfølgelig en del nå,men Mission passer best til en middelaldrende engelsk gentleman som sitter å drikker te mens han hører på klassisk musikk på moderat volum.Du er en ung mann som sikkert liker fart,moro og hæla i taket og da trenger du noe tøffere enn Pioneer/Mission.Hvis du har Hi-Fi Centerkjeden i nærheten burde du ta med deg noen av favoritt platene dine og dra ditt å prøvelytte.Be dem sette opp en Harman/Kardon AVR 330 og et par JBL Northridge E-90,disse koster ca det samme som det du har kjøpt.Når du har lyttet til dette skjønner du garantert hvorfor jeg mener at du har kjøpt feil annlegg. Fortalte du til selgeren hvilken musikk du lytter til? Hvis du gjorde det og han anbefalte deg Pioneer/Mission,så kan han ikke faget sitt eller så har han lurt deg. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Kan foresten også anbefale deg å lytte på Klipsch høyttalere.Med din musikksmak låter de steintøft! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) jeg prøvelyttet pioneer/mission jeg og synes det var veldig bra Endret 17. juni 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jeg prøvelyttet pioneer/mission jeg og synes det var veldig bra prøvelyttet du noe annet? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Bra du er fornøyd hvertfall,men jeg tror at hvis du hadde hørt H/K og JBL så hadde du nok angret deg på ditt valg.Husk å prøvelytte neste gang du skal kjøpe deg Hi-Fi utstyr,da gjør du deg selv en stor tjeneste! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 ja jeg prøvelyttet yamaha høytalerne. men likte mission mye bedre. Synes mission funker fett til black metal og slik Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Yamaha høyttalerne er alt for spinkle,så det er ikke så rart at du synes Mission er bedre.Hadde du prøvd JBL eller Klipsch ville du synes at Mission blir alt for spinkle de også. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Mission spiller bra de... Men de er litt tungdrevne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå