Gå til innhold

nytt annlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

er veldig fornøyd med pioneer jeg :yes: selv om mange mener at recieverene til pioneer er dårlige :hmm:

 

 

Modell specs:

 

Pioneer Standalone DV-464 sølv DVD spiller

 

Mission series M-5 høytalere

 

Pioneer VSX-D912 Reciever

 

En 60`talls LP spiller fra sony som er midlertidig koblet til

 

 

en kombinasjon jeg anbefaler sterkt (utenom LP spilleren....hehe)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke for å være frekk,men du kan da umulig ha prøvelyttet til andre annlegg siden du har valgt et Pioneer/Mission annlegg? Du har kjøpt et bra annlegg,men til din musikksmak er ikke dette rette valget.Jeg overdriver selfølgelig en del nå,men Mission passer best til en middelaldrende engelsk gentleman som sitter å drikker te mens han hører på klassisk musikk på moderat volum.Du er en ung mann som sikkert liker fart,moro og hæla i taket og da trenger du noe tøffere enn Pioneer/Mission.Hvis du har Hi-Fi Centerkjeden i nærheten burde du ta med deg noen av favoritt platene dine og dra ditt å prøvelytte.Be dem sette opp en Harman/Kardon AVR 330 og et par JBL Northridge E-90,disse koster ca det samme som det du har kjøpt.Når du har lyttet til dette skjønner du garantert hvorfor jeg mener at du har kjøpt feil annlegg. ;)

 

Fortalte du til selgeren hvilken musikk du lytter til? Hvis du gjorde det og han anbefalte deg Pioneer/Mission,så kan han ikke faget sitt eller så har han lurt deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...