Vaffelkake Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg skal kjøpe microtower som jeg skal ta med meg på hybel sammen med flatskjerm (Lett å ta med meg hjem på bussen(80mil)) (Ja, jeg er klar over at jeg da må ha micro-ATX hovedkort.) Noen som har anbefalinger til gode, funksjonelle og godt-seende microATX? Krav: 3,5" X 3, trenger ikke ekstern brønn (diskettstasjon) 5,25" X 1, helst 2, men ikke nødvendig. PSU: Ingen betydning Fysisk størrelse: Liten! 36cm i høyden eller mindre (+-) Farge: Alt annet enn gammelt og grått. Fasong: Åpen for alt! Kjølere: Gjerne plass til noen vifter. Helst en på hver side så jeg får gjennomtrekk. Pris: Åpen for alt! (2000 eller mindre, for å si noe) Lenke til kommentar
pett Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 se på http://www.mini-itx.com ... mulig du finner noe brukbart der.... Lenke til kommentar
razer Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ville sjekket Prisguiden på www.hw.no, ligger en del brukbare der.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 de selger faktisk en del nye itx-maskiner på qxl.no under kategorien data og hardware --> over 1600MHz Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Vel, poenget er at jeg skal stappe alt jeg har i min nåværende PC, i et micro-tower. Det jeg må da kjøpe nytt er toweret, og et nytt HK. Med et itx-kort, vil jeg ikke få mulighet til brukbart skjermkort, eller få inn mer enn ett av mine 3 PCI-kort Takker for svar og gode forslag Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Synes selv at DETTE er et lekkert kabinett, plass til 3 disker hvis du ikke trenger floppy.. Eventuelt kjøp ekstern USB floppy. PS: Ikke glem at disse kabinettene har mindre PSU! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hva med å kjøpe en Shuttle eller en annen liten slik boks. Mange av de kommer jo også med bærehåndtak! Kanskje litt liten plass i de though? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Dette er jo et fint kabinett da, det er en lian 3077. Den er 1 cm høyere enn det du ville ha, men den er av aluminium og har en del snax Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 ville anbefale å se nærmere på en Shuttel boks, der får du også egene bære vesker og etc som tilbehør. Gjør frakten litt enklere.. spesielt på buss.. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Takker allesammen for gode forslag:D Synes selv at DETTE er et lekkert kabinett, plass til 3 disker hvis du ikke trenger floppy.. Eventuelt kjøp ekstern USB floppy. Jepp! Hørtes fett ut! Hva med å kjøpe en Shuttle eller en annen liten slik boks.Mange av de kommer jo også med bærehåndtak! Kanskje litt liten plass i de though? ville anbefale å se nærmere på en Shuttel boks, der får du også egene bære vesker og etc som tilbehør. Gjør frakten litt enklere.. spesielt på buss.. Vel, godt forslag, men det kan bli i det miste laget, dessuten har jeg ikke sansen for at jeg ikke kan oppgradere HK. Dette er jo et fint kabinett da, det er en lian 3077.Den er 1 cm høyere enn det du ville ha, men den er av aluminium og har en del snax Godt forslag Har sett nermere på de små Lian Li kabinettene Hadde håpet på at de hadde laget kabinetter i micro-størrelse:D Jeg er kresen, sånn er det bare! Endret 4. mai 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 næh, er for inkompetent til det. Skal ha noe som ser litt ut også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå