Gå til innhold

Hitman: Contracts anmeldelser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har testet (og lagd omtale)), og spillet er jo helt fantastisk!

Et helt toppers spill, men mangler litt på enkelte ting...

Huff, det var en dårlig anmeldelse. "5 av 6" og "grei utførelse" henger vel litt dårlig sammen?

muligens, men Hitmanserien er en sterk serie, og grei utførelse er vel kanskje litt feil. Mange setter spillet til 4 av 6, men det fortjener faktisk en femmer.

Lenke til kommentar

Dårlig anmeldelse på gamersmix...fikk ikke vite hva som var forskjellen fra de andre spillene :O Grafikk feil har jo aldri spillene hatt og det kan jo skyldes hardwaren til gamersmix heller ^^

Svak musikk er jo en smaksak ...verste anmeldelsen jeg har sett :O

Lenke til kommentar
Dårlig anmeldelse på gamersmix...fikk ikke vite hva som var forskjellen fra de andre spillene :O Grafikk feil har jo aldri spillene hatt og det kan jo skyldes hardwaren til gamersmix heller ^^

Svak musikk er jo en smaksak ...verste anmeldelsen jeg har sett :O

Ign hadde en bra tolkning av musikken, og kjenner jeg jesper kyd riktig så er det nok enda bedre enn de forige spillene.

Og ja, jeg sier ikke at det ikke er en 5`er, det er mye mulig! Men skal et spill fortjene 5 må det være bedre enn "grei utførelse"...

Lenke til kommentar
Er dette spillet kommet ut? Eller er det blitt greit å laste ned nå?

Det lanseres på fredag. Her er produktinformasjoner med lanseringsdato og skjermbilder:

PC: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=15913

PS2: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=15914

Xbox: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=15915

Slike produktsider finner du ved å søke på hele, eller deler av produktnavnet i Gamer.nos søkemotor.

Det er med andre ord overhodet ikke greit å laste ned noe annet en en offisiell demo.

Lenke til kommentar

Demoutgaven har jo ikke i nærheten av samme mulighetene som fullversjonen, både lydmessig og funksjonsmessig.

Naturligvis er ikke Gamersmix omtale basert på demoutgaven, men Eidos fullversjon.

Spesielt fiffig er vel det oppgraderte maskin geværet, som er noe av det bedre som faktisk finnes. Helautomarisk, med langt bedre effekt enn tidligere. Har naturligvis spilt både demo og fullversjon - og man kommer ikke langt med en demo, får knapt noen form innblikk i spillet.

Endret av DrittData
Lenke til kommentar
rivaldo @ 27/04/2004 : 23:16)

Er dette spillet kommet ut? Eller er det blitt greit å laste ned nå?

Det lanseres på fredag. Her er produktinformasjoner med lanseringsdato og skjermbilder:

Kommer ut på fredag? Eg så det da på platon i går... :ermm:

Endret av _TT_
Lenke til kommentar

Den Gamersmix.com omtalen virket jo ikke særlig seriøs, og den hadde generelt ganske dårlig språk. Den var jo dessuten utrolig kort, og virket mer som noe man ville ha puttet opp på en hobbyside enn en side som hevder å være "Norges nest største rene gamerside". Noe jeg har problemer med å tro på, skal jeg være helt ærlig.

Vel vel, jeg ser i alle fall frem til spillet. Skal bli morsomt å se hvordan det måler seg grafisk sett med f.eks Far Cry.

Lenke til kommentar
Kommer ut på fredag? Eg så det da på platon i går... :ermm:

Offisiell lanseringsdato er fredag 30. april, ja. Men ikke alle butikker opprettholder disse datoene, av ulike årsaker - som ikke nødvendigvis er ulovlig. Det avhenger av mange faktorer, som jeg ikke orker å gå inn på her. Foreslår heller at en som jobber i en spillbutikk forklarer det.

Lenke til kommentar
Det er vel litt urettferdig? Uansett, Hitman har noe Far Cry ikke har, stil og personlighet. Du kan ha så mye pixel shadet vann du vill, men uten bra art-direction kommer du ingen vei. Grafikk er mer enn teknologisk overlegenhet :yes:

Akkurat. Selv synes jeg ikke Far Cry er noe særlig annet enn et stort søl av grafisk ronk og finesser. Spillet i seg selv har gitt meg veldig lite nytt. Det er dog et skritt i rett retning hva grafikk og realisme angår..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...