Gå til innhold

PSU med inntrekk fra kabinettet

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny PSU, også lurte jeg på denne; en F/S 350watt... Har hørt at den kan levere nesten 450 watt :D

Ser imidlertid at den har en 12cm-vifte som trekker inn luft fra kabinettet, istedet for fra bak på pcen. Er dette en for dårlig løsning? (med mindre man holder pcen på 22grader C konstant :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja dette er en god strømforsyning, viften er så stor for å kunne kjøre på lavere turtall og derfor ha lavere støy. viften skal gå på høyere turtall om du belaster den. har du mange strømkrevende ting (flere hdd, et heftig sjermkort klokket cpu osv) ville jeg heller kjøpt en psu som er oppgitt til å levere mer strøm, men det er ikke noe point i pga den er mer enn god nok for en normal pc bruker som også liker å spille krevende spill kjøre tunge programmer...

Lenke til kommentar
ja dette er en god strømforsyning, viften er så stor for å kunne kjøre på lavere turtall og derfor ha lavere støy. viften skal gå på høyere turtall om du belaster den. har du mange strømkrevende ting (flere hdd, et heftig sjermkort klokket cpu osv) ville jeg heller kjøpt en psu som er oppgitt til å levere mer strøm, men det er ikke noe point i pga den er mer enn god nok for en normal pc bruker som også liker å spille krevende spill kjøre tunge programmer...

jeg hadde jo tenkt til å kjøre 2x samsung sp 160gig i raid da.. og skal vel overklokke min p4 2,8ghz... vet ikke om sapphire 9800SE er heftig akkurat, men... :ermm:

Da er det maybe et poeng med en som er oppgitt til 450 watt ellr noe da? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...