Master Casemod Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) skal modde dataen inn i en plastboks...trenger litt info.. plast leder ikke strøm? mye kondensering? kom med tips Endret 27. april 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 plast leder ikke strøm nei. Kondens? Har du tenkt å ha uvanlig mye vann i boksen? Jeg foreslår lego Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 nei...nei ikke vann...mener...kan det kondensere?? å trur du prosjektet blir vellykka? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 hvorfor skulle det kondensere da? Så lenge du ikke har vann og helst litt ekstra varme, blir det ikke kondens. (Evt. kuldegrader) Selvsagt kan det bli vellykka Graden av vellykkedhet kommer an på hvor flink du er, og hvor mye du legger i arbeidet! Lykke til! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 nei...nei ikke vann...mener...kan det kondensere??å trur du prosjektet blir vellykka? Plast kondenserer selvsagt ikke, hvor har du det fra? Kondens kommer når du for eksempel har en metallplate som du har tatt med utenifra hvor det var 2-3 grader og inn hvor det er 22 grader. Da samles vanndråper på metallplata. u c? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det vil nok gå heeelt fint. Har selv hatt en server i ei plastkasse (type bedroller, fås kjøpt på Rema1000 ++) hvor jeg rett og slett bare saget hull til vifter og sånt, og det oppsto ingen problemer med kondens() eller andre ting. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 da satser jeg på at det blir et vellyket prosject da så legger jeg inn noen bilder etter at jeg har starta Lenke til kommentar
Zorro Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 nei...nei ikke vann...mener...kan det kondensere??å trur du prosjektet blir vellykka? Plast kondenserer selvsagt ikke, hvor har du det fra? Kondens kommer når du for eksempel har en metallplate som du har tatt med utenifra hvor det var 2-3 grader og inn hvor det er 22 grader. Da samles vanndråper på metallplata. u c? Selvsagt kan det bli kondens på plast. Har du tatt ut en isboks fra fryseren og sett hva som skjer på utsiden når du har latt den stå på benken noen minutter? Men plast er ikke en like god termisk leder som f.eks. de fleste metaller, så det skal oftest litt større temperaturforskjeller til før det dannes kondens på plast, men visst kan det dannes kondens også på plast. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Du har helt rett, men såvidt jeg har forstått, skal han her ikke har tempforskjeller på 40 grader. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 med micro/nano ATX kan du bruke en isboks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå