Gå til innhold

K700/S700/andre tlf

Anbefalte innlegg

HEISANN!!!

Jeg skal kjøpe meg mobil veldig snart :D og lutre på om noen vet sånn ca (300+-) hvor mye S700 vil koste..... Har veldig lyst på K700, og har tenkt til å kjøpe den!

Men er det verdt å vemte på K700 evt. andre.....

SKAL ha ny mob, men hva er best for tia?? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå for tiden er vel 6230 en ganske populær telefon. Men så kommer jo snart 7610 med megapixel kamera og ikke lenge etter kommer også K700 da ;) S700 kommer ikke før til jul eller.no og koster rundt 5000-6000,- litt mindre enn hva P900 kostet da den kom ut. Jeg hadde kjøpt meg en telefon nå, skal også gjøre det. Vurderer 7610 ;) også bytter jeg når S700 kommer senere i år/begynnelsen av neste år. :yes:

Lenke til kommentar
Har ikke tenkt å bruke mer enn 4000 kr.... Får en K700 for det ja.. :yes:

Er ganske bestemt, kan jo ta en sommerjobb og bytte til høsten ;)

Du kan jo kjøpe K700 som du sikkert hadde tenkt til, og så kan jeg ikke nekte for at det dukker opp flere nye, spennendes mobiler i løpet av halvåret fram til S700 som du sikkert vil ha i stedet!

Lenke til kommentar

Er ikke så inn i dette med symbian.... bare leste litt om det

Hva slags telefoner er aktuelle nå med symbian... helst et kjent merke... :ermm:

Men hvilke av den er også bra, og ikke bare ny :hmm: ... hvis du skjønner

Har en nokia og er drit lei...3310(batterikappasiteten er d værste) :thumbdown:

Hvor mye koster i gjennomsnitt en symbian tlf i forhold til en uten??

Lenke til kommentar

Remerser har laget en veldig bra forklaring på hva symbian er men jeg finner ikke den emnet akkurat nå. Selv om de mobilene ofte er litt dyrere så har de større skjerm og er mye bedre sidne du har muligheten for tredjeparts programvare... Anger skikkelig på at jeg ikke kjøpte symbian da jeg skulle ha nye mobil i februar.. Av kjenet merker har vi jo f.eks: Nokia 6600, 3650, 3660, 7650 og snart kommer 7610 vi har også siemens SX1 Sony Ericsson P900 og P800 ( P900 er nok litt vel over budsjettet da... )

Lenke til kommentar
Akkurat nå for tiden er vel 6230 en ganske populær telefon. Men så kommer jo snart 7610 med megapixel kamera og ikke lenge etter kommer også K700 da ;) S700 kommer ikke før til jul eller.no og koster rundt 5000-6000,- litt mindre enn hva P900 kostet da den kom ut. Jeg hadde kjøpt meg en telefon nå, skal også gjøre det. Vurderer 7610 ;) også bytter jeg når S700 kommer senere i år/begynnelsen av neste år. :yes:

5000-6000?

nei, prisen vil nok komme på over 6000 uten abonnement.

Endret av øyst1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...