Swifty Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei Har nå en 800mhz duron og et aopen ak33 hovedkort, og har en amd 1800 mhz liggende. Men Jeg tviler på at hovedkortet klarer denne prossesoren, men er også litt redd den er brent fordi det er små sorte streker mellom noen av koblings-punktene (på oppsiden). Prøvte å ta et bilde av den, men det var heller mislykket. (bilde) Men er det noen som vet midt hovedkort klarer denne cpuen? Lenke til kommentar
Børge Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 De små sorte strekene du ser, kan være L-broene som er kappet og etterlater seg noe som ligner på et svimerke. Om hovedkortet ditt støtter cpuen er jeg i tvil om... Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) De små sorte strekene du ser, kan være L-broene som er kappet og etterlater seg noe som ligner på et svimerke. Vil det si at den er død? EDIT: For svidde ting i elektronikk pleier normalt ikke funke helt 100% Endret 27. april 2004 av Swifty Lenke til kommentar
alfern Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Nei broene er kuttet på fabrikken. Ser ut som svimerker. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Nei broene er kuttet på fabrikken. Ser ut som svimerker. Kanskje litt dumt spørsmål, men hvorfor gjør di det? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Lise over hvilke CPU'er hk klarer Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 takker, kan jeg "ned-klokke" cpuen eller vil ikke det funke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå