simmy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Noen som har de siste vg-reklamene? Med han som sitter i badstua blant annet, og han i heisen ogsånn. Noen som vet om et sted man kan få henta de? på forhånd takk Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) De med han narvestad od sånn? De skal ligge på vg.no siden et sted. søkt? Endret 27. april 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
simmy Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 nei, ikke de fra borettslaget, de siste reklamene. han som sitter i badstua ogsånn, han som sier: "KA DU TRUR"? osv osv. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hva skal du med dem egentlig? Lenke til kommentar
simmy Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Hva skal du med dem egentlig? æh, SE på de kanskje? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 HAHA, ler meg ihjel av den der han trønderen spør om dem skal slåst! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg lover at mange her ikke har forstått hvorfor han sier: "Skal vi sloss", men sier at det er "dritkult". Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 c_u_m8: Nei jeg har ikke fortsått det, men synes det er sinnsykt festlig når han sier det og repiterer det minst 20 ganger om dagen selv. Hvorfor sier han det da? Lenke til kommentar
simmy Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 De er helt geniale de reklamene: KA DU TRUR? SKA VI SLÅSS? KOFFØR HAR DU IKKJE BART? men tilbake til poenget, kan noen si fra hvis de finner de pleasseee? jeg har finn.no reklamene, de er geniale de også. "har dere sett trommesettet mitt?" Nei det har vi iiikke sett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 De er helt geniale de reklamene:KA DU TRUR? SKA VI SLÅSS? KOFFØR HAR DU IKKJE BART? men tilbake til poenget, kan noen si fra hvis de finner de pleasseee? jeg har finn.no reklamene, de er geniale de også. "har dere sett trommesettet mitt?" Nei det har vi iiikke sett. Du glemte: Ka du gjør, søv du? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 c_u_m8: Nei jeg har ikke fortsått det, men synes det er sinnsykt festlig når han sier det og repiterer det minst 20 ganger om dagen selv. Hvorfor sier han det da? Legger du merke til han til venstre? Han beveger på brystmusklene sine opp og ned, uten å bevege armen eller noe. Han bruker musklene sine. Så kommer han trønderen, han ser det, prøver å gjøre det selv, men får det på langt nær ikke til. Han bare rister på hele kroppen. Resten forstår du selv, eller? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 HAHA, ler meg ihjel av den der han trønderen spør om dem skal slåst! han er ikke trønder da. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) c_u_m8: Nei jeg har ikke fortsått det, men synes det er sinnsykt festlig når han sier det og repiterer det minst 20 ganger om dagen selv. Hvorfor sier han det da? Legger du merke til han til venstre? Han beveger på brystmusklene sine opp og ned, uten å bevege armen eller noe. Han bruker musklene sine. Så kommer han trønderen, han ser det, prøver å gjøre det selv, men får det på langt nær ikke til. Han bare rister på hele kroppen. Resten forstår du selv, eller? jeg har fått med meg det, men ser ikke sammenhengen med å bevege brystmuskler og å ville slåss... Så jeg forstår ikke om det er noe å forstå da...? Endret 29. april 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Noen som har de siste vg-reklamene? Med han som sitter i badstua blant annet, og han i heisen ogsånn.Noen som vet om et sted man kan få henta de? på forhånd takk De skal være på VG sin side et eller annet sted. Så på de her om dagen. Husker ikke hvor jeg fant dem. Endret 29. april 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
simmy Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 nei jeg har leita meg ihjel på sidene til vg men klarer ikke finne de, kan noen pliiis prøve og finne de og si fra+ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har sendt en mail til vg og spurt. Hvis jeg får svar skal jeg si ifra Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Fikk dette som svar: Hei Jørgen De ligger ikke fast ute. Av og til legger vi de ut som egenreklame. Men på TV går de jo støtt og stadig. Vennlig hilsen Eskil Bjørshol PR- Informasjonskonsulent E-post: [email protected] Internett: www.vg.no Telefon: 22 00 01 43 Telefax: 22 00 01 57 Lenke til kommentar
simmy Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 asså, det var no piss da, men flott at vi fant ut av det. Er det ingen som kan streame de fra tv`en eller no a? det ligger et par stk her, http://www.propaganda-as.no/php/art.php?id=101361 er det noen som får til å laste de ned, vet at det går an med no bruk av no progs, hadde vært konge hvis noen kunne fiksa det. Bare for å si fra så tror jeg den sida bøgger litt, hvertfall hos meg, hvis jeg har sett den første reklamen, så må jeg refreshe sida før jeg velger å se på de andre reklamene, hvis ikke så loader den ikke hos meg iallfall... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Du kan prøve et program som heter "Net Transport". Det er übert.. Ta et søk på google så finner du det nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå