Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

La inn feil MAC på ruteren. Må fjerne den.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor kan du ikke bare gjøre som mr. dyrefoto sier; spoof mac adressen din til den du har lagt til i filteret på ruteren. Logg deg deretter på og legg in din originale mac adresse i mac filteret..

Jo, det skal jeg si.

Det jeg må ha gjort, er at når jeg skrev den inn. Har jeg trykket på feil tast på tastaturet (Eks skulle trykke P, trykket Å isteden). Dermed vet jeg ikke hvilken MAC det er jeg har lagt inn.

Lenke til kommentar

Dere må slutte å sette alle dlink bokser under samme kniv selv om de har samme navn. det er forskjellige revisjoner, husker jeg ikke feil, så har du Dl-624+ A B og C revisjon.

Hvorav A og b har broadcom chip, og C har atheros, Atheros er btw 10x så god som broadcom sin.

Lenke til kommentar

Jeg hadde revisjon A3, men nå har jeg sendt den tilbake og venter på å få pengene mine tilbake... Jeg har hatt 2 d-link routere. Den første har jeg aldri vært 100% fornøyd med. De skulle lage en ny firmware til den, men den kom aldri og den siste hadde jeg i kun 3 dager før jeg pakka den ned igjen...

Lenke til kommentar
Har router'n selv, og den må du inn i innstillingene for å tilbakestille.

ganske teit egentlig, når du de fleste ganger må resette for å komme inn på innstillingene  :roll:

Bytta til Dlink og nå er det bare fryd og gammen  :D

Blir nok en ny ruter her ja. Kan ikke leve uten den.

Kan none anbefale noen. De må ha dette:

Resetknapp

Trådløs tilkobling, (slik at jeg kan bruke det trådløse korte på min bæbare maskin)

Støtte PPPoE

Link gjerne til noen hos Komplett, eller hvis de selges hos Elkjøp, er det enda bedre.

De selger belkin 54g wlan routere på elkjøp for 1000 spenn... De funker helt fint.. får mellom 2-4 mb sek når jeg kopierer mellom maskiner i nettverket.. :thumbs:

Lenke til kommentar

En liten follow up på min forrige post. Hadde som sagt problemer med D-LInk routern min (DI-624 rev. B). Fikk mail fra d-link om at jeg skulle sende den inn og legge med mailen. Noen dager etter, før jeg i det hele tatt hadde rukket å pakke sammen routern, lå en ny en i posten. Så all honør til D-Link for slik kundebehandling :thumbs: Lå også returlapp med så jeg slipper å tenke på porto (skulle vel kanskje bare mangle i grunn, men forde en fin gest). Får bare håpe denne fungere bedre da...

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Her er en link til ett program for å resette billion bipac 640 ae/se router uten å måtte gå inn i menyen. Les txt-fil for instruksjoner:

http://www.billion.com/support/download/fd...rFinderV126.zip

Håper den kan være til hjelp for noen, selv om denne tråden er blitt noen måneder.Den har i hvertfall hjulpet meg. Åpnet programmet og klikket på search, og da fant den routeren med en gang, og så var det bare å følge instruksjoner, så var routeren i gang igjen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...