Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

La inn feil MAC på ruteren. Må fjerne den.

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå har jeg gjort det virkelig stor. Har en ruter av typen Billion BIPAC-640 AE. Var inne og utforsket noen innstilinger. og tilslutt skulle jeg bare teste ut MACadressefiltere. Fant MACen min, og skrev den inn (trodde jeg, men jeg skrev den feil. Trykket på feil tast).

Så nå er jeg totalt utesprett, hvis jeg kobler opp via ruteren. Nå går jeg bare rett på Modemet, og da får jeg bare en maskin på nett. Må det får å få hjelp.

Men så til spørsmålet. Har nå vært litt på nette og prøvd å finne en måte å fjerne MACadressene jeg har lagt inn og skru av filteret, men uten hell. Er det noen her som vet hvordan jeg kan komme meg inn på ruteren igjen? Trenger hjelp fort.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har router'n selv, og den må du inn i innstillingene for å tilbakestille.

ganske teit egentlig, når du de fleste ganger må resette for å komme inn på innstillingene :roll:

Bytta til Dlink og nå er det bare fryd og gammen :D

Blir nok en ny ruter her ja. Kan ikke leve uten den.

Kan none anbefale noen. De må ha dette:

Resetknapp

Trådløs tilkobling, (slik at jeg kan bruke det trådløse korte på min bæbare maskin)

Støtte PPPoE

Link gjerne til noen hos Komplett, eller hvis de selges hos Elkjøp, er det enda bedre.

Lenke til kommentar

D-link har gode routere, såfremt til at de fungerer og personlig så synes jeg support-sidene på de skandinaviske sidene er en stor vits. Står absolutt ingen ting på dem. Finner ikke så mange svar på den engelske siden heller. SMC har livstidsgaranti og support sidene deres er mer utfyllende.

Lenke til kommentar

Har selv d-link DI-624 og har akkurat mottatt garantilapp for å sende den tilbake til D-Link, den driver nemlig å resetter seg selv. Dette er et problem jeg har sett at ganske mange har, uten at der ser ut til å ha kommet noen løsning fra d-link sin side.

Virker også som flere og flere databutikker slutter og selge d-link nettopp fordi de har så mye feil på dem. Det er hvert fall grunnen til at Digitalimpuls har sluttet å selge dem (i følge dem selv).

Men så er jo 108Mbits støtten litt fristende da (men er vel noen andre som også har dette), men hjelper vel ikke så mye hvis ikke routern fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...