Alastor Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Skal kjøpe meg ny PSU, da den jeg har tydeligvis ikke holder. Den jeg har nå er en 360w Chieftec, som har fungert helt greit siden jeg fikk pcen, men som ikke klarte å få diverse dioder og leds koblet til i tillegg til alle disker, 9800Pro osv.. Så nå trenger jeg en ny, har sett på et par modeller fra MIST på microplex, og synes disse virket ålreite. Vet at MIST er kvalitet, og har lyst til å kjøpe Denne, en 550 watt, evt en 480 watt om dette blir for dyrt. (Har ikke fått lønn ennå ) Men så kom jeg over en PSU fra 3dfxcool, nemlig Denne 500 watten, som jeg synes så skikkelig stilig ut, i tillegg til at den hadde veldig bra ytelse på 12v. Da jeg tror det er denne spenningen jeg vil trekke mest strøm av (Om det er denne drevkontaktene bruker..kan ikke så mye om dette), så tenkte jeg kanskje å gå for denne heller. Men er usikker, og ber derfor dere om hjelp! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Greit..nå ahr det gått et par dager, og gir folket her en sjanse til til å svare Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Mist er grei, men 550W er jo bare tull da. Bare unødvendig mange ledninger. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Maskinen din går glatt med en gode 350 watter. Skal du ta godt i (Geforce 6800 ready) så gå for en 400 eller 450 watter. Det som teller er ikke wattene på PSU'en men kvalitet. Min personlige preferanse, litt etter hva jeg fokuserer på går helst på Enermax (power), BeQuiet (stillegående) eller Aopen/FS/Mist (billig). Levicom og Antec får og mye skryt, har ingen formening om disse, siden jeg ikke bryr meg om at ting skal se "stasjet" ut Som vanlig - man får det man betaler for. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Maskinen din går glatt med en gode 350 watter. Skal du ta godt i (Geforce 6800 ready) så gå for en 400 eller 450 watter. Det som teller er ikke wattene på PSU'en men kvalitet. Min personlige preferanse, litt etter hva jeg fokuserer på går helst på Enermax (power), BeQuiet (stillegående) eller Aopen/FS/Mist (billig). Levicom og Antec får og mye skryt, har ingen formening om disse, siden jeg ikke bryr meg om at ting skal se "stasjet" ut Som vanlig - man får det man betaler for. Er Mist 550W mye bedre enn en 400W f/s? Har en f/s 400W fra før men skal bygge nytt snart og kunne tenkt meg en strømforsyning som varer noen år, noen å anbefale? hvor selges enermax? Endret 2. mai 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) syns det er rimelig mye med 550.. ville satsa på 350 eller 400, feks. fortron .. de leverer alltid + litt til... EDIT: skriveleif Endret 2. mai 2004 av Star Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå