cairn Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Veldig mange gamere er opptatt av å ha utstyret sitt i toppstand. Det er i det siste kommet mange produkter som henvender seg til mus og bruk av den, blant annet "Mouse Skatez", musmatter med lavere friksjon, og nå er teflonføtter du bruker i stedet for de originale musføttene siste mote. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Nettstedet er nede, men er det noen steder i Norge dette kan kjøpes? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Jeg kjenner ikke til noen firma i Norge som selger Hyperglide enda, desverre. MaxFPS som selger det i Sverige sender ikke til oss. Det er mulig de danske distributørene av det ( http://www.hyperglide.dk ) vil sende til Norge. Prisen er iallefall under tollgrensa, så det burde ikke by på problemer. Endret 28. april 2004 av cairn Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Fin omtale. Men hvis jeg skal kjøpe det, så blir det ikke to sett, en til reserve. Får MX700 musen må ha 5stk lapper under, og er det ikke 8 som fulger med? Hva er best av disse og mouse skatez? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) mx500 og mx300 pakken kom vist med 10 skatez (i hvertfall hos meg). Intellimouse 3.0 pakken kom med 8 skatez. Disse gruser vanlige skatez og varer sikkert optil 10x ganger så lenge Endret 27. april 2004 av Sandiz Lenke til kommentar
cairn Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Fin omtale.Men hvis jeg skal kjøpe det, så blir det ikke to sett, en til reserve. Får MX700 musen må ha 5stk lapper under, og er det ikke 8 som fulger med? Hva er best av disse og mouse skatez? Som Sandiz sa, det er 10 føtter i pakken til mus som bruker 5 av gangen, og det er 8 for de som bruker 4 av gangen (Microsoft). Hyperglide er bedre enn Mouse Skatez, synes jeg iallefall. Foretrekker at jeg ikke må putte på nye teip-biter hver uke. Endret 27. april 2004 av cairn Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 mx500 og mx300 pakken kom vist med 10 skatez (i hvertfall hos meg). Intellimouse 3.0 pakken kom med 8 skatez. Disse gruser vanlige skatez og varer sikkert optil 10x ganger så lenge Hvor fikk du tak i Hyperglide? Kr? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bestilte fra hjemmesiden www.hyperglide.net Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Bestilte fra hjemmesiden www.hyperglide.net Hvor lang tid tar bestillingen, og hvis jeg bestiller 10 pakker , hvor mye blir det da etter tollen? (10*6.5 Euro + mva?) Brukte du PayPal? Endret 28. april 2004 av Dasset Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) www.hyperglide.dk sender til Norge Samme porto som i DK å EDIT: To pakker bestilt Endret 28. april 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 www.hyperglide.dk sender til Norge Samme porto som i DK å EDIT: To pakker bestilt Hva skjer om jeg bestiller 10-20 pakker da? Blir jeg fattig av tollen? Hvor mye betaler man i toll for noen pakker med teflon? Skal ikke dem heve tollgrensen snart til 1k? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Nå ser det ut til at Hyperglide.dk ikke gir ut nok informasjon om banken sin å slik, så jeg får ikke bestilt allikevel... Venter å ser om de havner på en norsk side etterhvert... Endret 28. april 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
mbuje Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg kommer fra Hyperglide.dk Vil oplyse jer alle om, at det er muligt at bestiller Hyperglides til Norge. Mere info følger nedenfor. Vi sender kun varer til de nordiske lande ved forudbetaling til vores bank. Beløbet skal være i danske kroner. Vær opmærksom på at din bank kan opkræve gebyr for pengeoverførsel til Danmark. Hvis du bestiller mere end 1 pakke Hyperglide stiger porto/ekspeditions prisen til 58,00 dkr, fordi vi så skal sende ordren værdiforsikret. Ved køb af andre varer ud over Hyberglide( det vil sige tilbudet med en Icemat ) afregnes portoen efter gældende takst til det pågældende land. Derfor kontakt os venligst for yderligere information. Detaljeret information om vores bank konto her Lenke til kommentar
oby Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vi sender kun varer til de nordiske lande ved forudbetaling til vores bank. Beløbet skal være i danske kroner. Vær opmærksom på at din bank kan opkræve gebyr for pengeoverførsel til Danmark. SpareBank 1 Midt-Norge krever ca 100 kr for å veksle og overføre penger til en dansk bank. Så nå skal jeg regisrere PayPal og bestille fra www.hyperglide.net . Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vi sender kun varer til de nordiske lande ved forudbetaling til vores bank. Beløbet skal være i danske kroner. Vær opmærksom på at din bank kan opkræve gebyr for pengeoverførsel til Danmark. SpareBank 1 Midt-Norge krever ca 100 kr for å veksle og overføre penger til en dansk bank. Så nå skal jeg regisrere PayPal og bestille fra www.hyperglide.net . Er PayPal enkelt og sikkert? Erfaringer, noen? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tenker jeg venter litt.. Skal sende mail til microplex å høre med de, om de har tenkt å skaffe det Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Paypal skal være sikkert, jeg har selv en konto der som jeg har brukt noen ganger. Har ikke opplevd noen ulumskheter. Jeg skal kanskje også til DK en tur snart - tror jeg kan vente til da ... _ johanf Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg skal skaffe meg disse bare for å prøve. Hva tror dere om kombinasjonen med den nye allsop gigamat (ms 4.0)? Jeg har ikke fått musematta enda, men den er snart ute. Jeg var storfan av allsop raindrop (bortsett fra at den var for liten). Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tenker jeg venter litt..Skal sende mail til microplex å høre med de, om de har tenkt å skaffe det har du sendt mail til microplex? _ johanf Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvor mye koster det for å fortolle hyperglides for ca. 500-1000 kr? eks. Hvis jeg kjøper 10 pakker @ 65 euro + 4 euro i frakt, hva blir da den endelige prisen etter tollen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg