Gå til innhold

Marerittet når man skriver i skriveprogrammet, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

dette er saken:

I går hadde jeg skrevet 25 sider i Wordpad....i dag når jeg åpna dokumentet var det blankt...helt blankt, tenk deg det ?

Jeg hadde 15 sider fra før av lagret på den fila, og det jeg hadde skrevet av de 15 sidene kom fram i går og da skrev jeg de ti ekstra sidene, som ble 25 sider totalt....

Også blir hele dokumentet blankt ?? helt forbanna sykt...

Bruker windows xp også...

Ja jeg vet det, skal få inn Word ...men det hjelper ikke stort nå

Kan jeg ikke bruke systemgjennoppretting med XP å få tilbake dokumentet ? har jo fire sider av de 25 sidene som backup på et annet dokument, men likavel er det en haug ekstra ting å skrive...

:/ gråter nesten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Thomas99101 skrev (2002-04-05 12:37):

dette er saken:

I går hadde jeg skrevet 25 sider i Wordpad....i dag når jeg åpna dokumentet var det blankt...helt blankt, tenk deg det ?

Jeg hadde 15 sider fra før av lagret på den fila, og det jeg hadde skrevet av de 15 sidene kom fram i går og da skrev jeg de ti ekstra sidene, som ble 25 sider totalt....

Også blir hele dokumentet blankt ?? helt forbanna sykt...

Bruker windows xp også...

Ja jeg vet det, skal få inn Word ...men det hjelper ikke stort nå

Kan jeg ikke bruke systemgjennoppretting med XP å få tilbake dokumentet ? har jo fire sider av de 25 sidene som backup på et annet dokument, men likavel er det en haug ekstra ting å skrive...

:/ gråter nesten...

Hm...du kan se i TEMP mappa di (C:Windowstemp) eller ("C:Documents and SettingsADMINISTRATORLocal SettingsTemp) om det ligger noe der.

Ellers så kan du prøve å søke på google.com på programmet "GET DATA BACK" som kan hente tapte filer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...