Gå til innhold

amd athlon 64 3200+?

Anbefalte innlegg

hadde tenkt å kjøpe en amd athlon 64 3200+ med 1 mb cache. hvis jeg velger denne burde jeg da kjøpe boxed, holder denne viften mål? hvilket hk burde jeg velge til? tenkte på Gigabyte K8NNXP eller Abit KV8-MAX3!?! burde jeg velge Corsair XMS TWINX PRO3200LL 1024MB til? passer disse? plz svar fort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde tenkt å kjøpe en amd athlon 64 3200+ med 1 mb cache. hvis jeg velger denne burde jeg da kjøpe boxed, holder denne viften mål? hvilket hk burde jeg velge til? tenkte på Gigabyte K8NNXP eller Abit KV8-MAX3!?! burde jeg velge Corsair XMS TWINX PRO3200LL 1024MB til? passer disse? plz svar fort

Boxed holder mål, corsair minnet funker flott! ;)

Ville valgt ett nforce3 basert hovedkort, av typen nforce3 250 som er rett rundt hjørnet. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
takker for svar, men hvor tid kommer nforce3 250 ut da, en uke, en måned, et halvt år? noen som vet ca?

Noen måneder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du klarer deg med boxed ja, anbeafler Corsair siden de har minst feil med AMD64.

Komplett.no er vrien akkurat nå, så da får jeg ikke vist deg datoen hvor det står (stod?) at det kom inn i juni.

Lenke til kommentar

Det vil virke helt fint sammen, men ville ventet til nforce 250 som tidligere påpekt.

Lenke til kommentar
kommer disse til å være mye dyrere da? vet noen ca pris? er det verdt pengene å kjøpe en 10000 rpm raptor hd til os++ takker for alle svar

Nei, ikke egentlig. Eneste forskjellen er at det tar kortere tid å loade Windows, maskin booter fortere osv. Men det er helt klart en fordel. Men om det er verdt like mye som en 160GB 7200rpm's disk vet jeg nå ikke.. Har du mye penger anbefaler jeg at du kjøper det. Men ellers er det heller liten vits.

Lykke til :thumbs:

Edit: Leif

Endret av Purify
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...