Christian86 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 For det første, slet veldig med å finne hvor denne skulle, så prøver her. Fikk telefon fra en vennine som hadde fått noe spyware/skit program som ødela på dataen. Fast connect eller liknende. Typen i et smart trekk gikk inn i biosen og endret virussjekk til å fungere fra disablet. etter dette så ville den ikke starte og det vil den heller ikke etter at han endret tilbake. Noen forslag til hva som kan gjøres? Beste mitt er å formatere, men det blir en smule tidkrevende å hente ut alt på maskinen. Lenke til kommentar
jULF Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Ok! her er hva du gjør: 1.Plugg ut strømkabelen 2.Åpne kabinettet 3.Ta ut bateriet 4.Vent i ca.2-3min. 5.Sett bateriet på plass 6.skru kabinette smmaen igjen. 7. sett i strømkabelen 8.start opp! bateriet er et lit stort klokke bateri. Nøyaktig likt det som før i tiden var på tamgootjene(el.kjeldeyr, vet da faen hvordan det staves!) Husk at da fjerner du alle dine egene Bios instillinger som funker! Endret 27. april 2004 av jULF Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Eller så kan han bare resette c-mos ved å flytte jumperen på hovedkortet.. Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei! Er du sikker på at 2-3 minutter er nok her. Det er vel litt forskjelligt fra kort til kort? Hilsen Fil Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Eller så kan han bare resette c-mos ved å flytte jumperen på hovedkortet.. Lenke til kommentar
jULF Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 2-3 min uten strømm knerter de fleste dataer eller hva! Det er slik du herper en kalkulator, fjerner backupen! og alt blir default! og på mitt gammle MSI hovedkort holder 30sek. lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå