Truman Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei! jeg vurderer å kjøpe IBM X31. Maskinen ser utrolig kul ut; bitteliten og masse fett utstyr. Prisen er heller ikke ekstremt avskrekkende. Noen som har denne maskinen og kan dele noen erfaringer? Hvordan er byggekvaliteten? Kan man slenge den i en vanlig ryggsekk sammen med bøker og matpakka? Lenke til kommentar
hce Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg kan kun gi uttrykk for byggekvalitet da nærmeste jeg har kommet en X31 er å holde den i lanka. Du kan fint holde den i et hjørne og løfte den opp Men jeg tror jeg ihvertfall ville hatt den i et "futeral", f.eks. sånn man får på eplehuset til å ha PB 12" i. Da får den litt beskyttelse og hvis du legger den lurt oppi sekken så bør det vel gå bra. Du bør også sniffe litt på IBM ThinkPad X40, den er herlig liten... Lenke til kommentar
akerman Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg kan kun gi uttrykk for byggekvalitet da nærmeste jeg har kommet en X31 er å holde den i lanka. Du kan fint holde den i et hjørne og løfte den opp Men jeg tror jeg ihvertfall ville hatt den i et "futeral", f.eks. sånn man får på eplehuset til å ha PB 12" i. Da får den litt beskyttelse og hvis du legger den lurt oppi sekken så bør det vel gå bra. Du bør også sniffe litt på IBM ThinkPad X40, den er herlig liten... Too many compromises imo + slightly smaller - 1.8" hdd (hard to exchange), only 2.5 hrs batterylife on normal battery, way more expensive, only 1.2 GHz hce > I have a t41p, and I also just put it in my regular backpack... I think those executive-style laptop-only bags look less-than-hip, and they are also a target for a lot of thieves. But as truman said - get a slimcase, or else the lid might get scratched by book-corners, pens and whatnot. Lenke til kommentar
hce Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hce > I have a t41p, and I also just put it in my regular backpack... I think those executive-style laptop-only bags look less-than-hip, and they are also a target for a lot of thieves. Har en ryggsekk fra Targus, Sport versjonen, med en lomme for maskinen. Sekken ser ut som en "vanlig" tursekk og ganske diskret farget. Er veldig fornøyd med den. Merker ikke maskinen men kun bøkene Lenke til kommentar
Truman Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 ingen andre som har den? Lenke til kommentar
akerman Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 there are lots and lots... have you considering using a search engine like google? =) Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 ingen andre som har den? Jeg har en X22 (2,5 år gammel). Den har tålt MYE juling. Har den med i vanlig myk ryggsekk på skolen hver eneste dag. Der trives den tilsynelatende veldig godt mellom bøker, papirer og annet skrot. Har ikke veldig mye erfaringer med andre bærbare PC'er, men av de jeg har sett kan ingen måle seg med tanke på robusthet. Blir garantert en ny IBM X-modell når denne pensjoneres. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Truman Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 there are lots and lots... have you considering using a search engine like google? =) heh? nei.. selvfølgelig ikke. jeg henter all informasjon fra forumet her. informasjon herfra anses alltid som korrekt og velreflektert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå