Gå til innhold

Blir alle 6800 korta som kommer bedre enn 9800 XT?

Windoge

Anbefalte innlegg

etter det jeg har lest er billedkvaliteten bedre på 9800xt enn gf 6800.

ikke nå lengre..

Det var vel på GF4 tiden at ATI hadde en fordel der..

Dette er når det gjelder 2d kvalitet..

Du kan lese haugevis av tester der dem har sammenlignet nettopp dette.. og man ikke har kunne sett forskjell

Vel, det stemmer ikke helt med testene fra far cry :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mellomklasse korta 6800 non ultra, får 12 pipelines, skal man tro artikkelen på forsida...så hvem veit? jeg tviler seriøst på at low end 6x00 serien blir bedre enn 9800XT...det er fullstendig urealistisk å se på det slik...

var GF4MX serien bedre enn GF2ULTRA/GTS? GFFX5200 var vel FX seriens svar på GF MX?

og bildekvaliteten var fremdeles bedre på 9800XT i 3d ved bruk av AA/AF....skjønt en vanlig bruker vil kanskje ikke se forskjellen...

på 2d ble de vel like for lenge siden...

Lenke til kommentar
mellomklasse korta 6800 non ultra, får 12 pipelines, skal man tro artikkelen på forsida...så hvem veit? jeg tviler seriøst på at low end 6x00 serien blir bedre enn 9800XT...det er fullstendig urealistisk å se på det slik...

var GF4MX serien bedre enn GF2ULTRA/GTS? GFFX5200 var vel FX seriens svar på GF MX?

Det jeg prøvde å komme fram til...

Lenke til kommentar

ATI har alltid hatt litt bedre bildekvalitet enn nVidia. Og før gjaldt det også på 2D. Jeg personlig vil nok mene at ATI har et lite generelt overtak ennå, men nå har jeg ikke sett GF6800-kortene ennå, så jeg skal ikke forhåndsdømme. Men skal jeg bytte skjermkort, så kommer jeg nok til å gå for et billig 9800XT-kort, tenker jeg. Vær så snill, ikke flame meg...

Lenke til kommentar
kommer mange geforce kort i løpet av året..

først nå nv 40 ultra og non ultra(6800)

senere kommer nv 41-44,blir vel typiske mellom-klasse kort.

men nv 45 tror jeg blir bra,om det blir bedre enn nv 40 vet jeg ikke.

noen sier det blir 2-3 ganger mere ytelsen enn fx 5900.

hvis de kortene blir 2-3 ganger bedre enn fx-5900, så må jjo de kortene være j**** brae da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...