Marti Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Her for en time siden kom det en error opp på skjermen min. Husker ikke helt hvordan den var, MEN så tittet jeg på taskmanager, og der bruker svchost rundt 60 000k i memory usage. Er det vanlig? Etterhvert bare begynte den samme erroren og komme opp. Da var commit chargen på 450 / 1250. Jeg restarta maskinen og når jeg var inne i windows igjen, så jeg på taskmanager. Memory usage på svchost steg til fortsatt 60 000k. Det tok vel en 5-6 min. før den var ferdig med å stige så høyt. Nå stod det under "Performance" i taskmanager: Physical memory Total 523764 Available 145800 Herregud; Er ikke 512 mb RAM nok? Det har aldri stått så lite RAM available. Hadde jeg hatt en siden å legge ut bilder på, så kunne jeg lagt ut et par... Er sikkert lettere å forstå da. Hjelp meg her... Skjønner ikke en f***s dritt. Endret 27. april 2004 av Marti Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 hadde det samme problemet for en stund siden, prøvde ALT.. ente med formatering. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 En tid etter den første posten, sluttet PC'en med dette. Så nå plutselig begynte det igjen, og jeg spør nok en gang; er det ingen løsning på problemet utenom formatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå