Børge Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Hei, Håper virkelig noen kan komme med et tips til hva jeg kan gjøre i denne saken. Jeg har et dokument jeg jobber med på USB disk. Dokumentet var åpent og tydeligvis ikke lagret da jeg satte maskin i hvilemodus, nappet ut USB disken og kom hjem. Senere satt jeg i USB disken og restartet maskina. Dokumentet var fortsatt åpent i word og jeg avlsuttet word med spørsmål om å lagre dokumentet. Dette akspeterte jeg. Senere prøvde jeg igjen å åpne dokumentet, men da henger word med en gang og vil ikke åpne fila. Ingen feilmeldinger, bare står og henger med 100% cpu last. Jeg må avslutte programmet vha task manager. Jeg er helt fortvilet da dette var et veldig viktig dokument i forbindelse med min diplomoppgave! Noen som kan komme med råd om hva jeg kan gjøre? Mvh Børge Edit: Skrivefeilene renner inn... Endret 27. april 2004 av Børge Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvis du sitter med nyere version så er vell de siste skrevne dokumenten lagret automatisk? hvis datan klikker her og jeg må skru den av kan jeg hente opp det som ble ''borte''. Lenke til kommentar
Børge Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Ja, dette skjer normalt hos meg, men i denne situasjonen lagret jeg dokumentet og avsluttet word. Neste gang jeg prøver å åpne dette resulterer det i at word henger. Har tatt ut dokumentet fra USB disken og over på annen disk. Har også prøvd å åpne word-fila på andre pc'er med samme resultatet... brrr... Jeg er rimelig fortvilt akkurat nå... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hva med å kopiere fil og lage .txt av den? (funka en gang på skolen) Lenke til kommentar
Børge Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Takk for godt tips. Det gikk halvveis bra det. Ble mye rot i fila, men mye av teksten er der fortsatt. Skal prøve word sin innebygde "gjennopprette tekst fra skadet fil" metode... :-) Litt happy nu! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Ser du word-filen på USB-pennen/disken ? Endret 27. april 2004 av jarmo Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Takk for godt tips. Det gikk halvveis bra det. Ble mye rot i fila, men mye av teksten er der fortsatt. Skal prøve word sin innebygde "gjennopprette tekst fra skadet fil" metode... :-) Litt happy nu! Får håpe det fungerer da Lenke til kommentar
Børge Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Bilder og alt er borte for godt tydeligvis, men den word funksjonen med å åpne filen gikk temmelig bra. Så endte det passelig bra i alle fall! ( Skal vi se; hørte jeg back-up ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå