Gå til innhold

Func musmatta er oppskrytt

Anbefalte innlegg

kanskje han unlater å bruke ramma??

Det er jo bare å teipe fast selve musematta fast til bordet da.. en liten teip flik i to av hjørnene.. Bare et tips..

: Func er bra uaanz hva folk sier, så klart må folk ha sin egen personlige meining, det er helt greit! ;)

EDIT: teiper du den fast uten ramma, glir den ikke rund på bordet, da er du kvitt det problemet også.. :w00t:

Endret av X-c@libR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker blå tøymatte til 19 kr eller noe sånt. Ingenting jeg har testet har vært bedre (everglide, icemat og sånt piss). Jeg kjører med rimelig lav sens, og føler at jeg må ha en viss motstand i musmatta for å ha 100% kontroll. Teiper den fast i bordet med dobbelsidig tape (langs hele kanten, der jeg hviler handleddet). Bytter vel ca 1 gang i måneden, pga handsvette =)

Lenke til kommentar

tja, har nå hatt min func i iallefall 1 år nå, kan ikke si jeg har merket noe særlig degradasjon jeg.

min ligger på ett helt flatt bord, og har ligget der siden jeg kjøpte den, kanskje det har noe med saken å gjøre...og jeg foretok en test, samme F. hva jeg gjorde, så sklei ikke musmatta med mindre jeg flytta på selve matta og ikke musa...kanskje du BURDE bruke bordplata, for den er kanskje glattere da ;)

Lenke til kommentar
og jeg foretok en test, samme F. hva jeg gjorde, så sklei ikke musmatta med mindre jeg flytta på selve matta og ikke musa.

Det er kanskje håndleddet som har kome nedi og flytta den. Viss ein heldt oppå Func musmatta lett så er det ikkje noko problem å flytta den rundt. Det er jo "umogleg" med mi nye musmatta.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som liker musa best på magen?

Må innrømme at det lugger litt når det lenge siden sist barbering, men i kveld har jeg nybarbert mage så nå glir det kjempebra altså :p

Endret av Heales
Lenke til kommentar
Liker min func veldig godt jeg, har hatt den i nermere 1/2 år

Den myke rammen rundt ble gnaske så krøllete etterhvert men det fikset jeg ved at jeg limte den fast til plata med superlim, god som ny :)

Litt kjipt da, hvordan får du den med deg på lan da?? tar me deg hele bordet :D ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...