opticus Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 jeg har fått inntrykk av det er noen folk her inne som har problemer med å få lagt ut bilder på nettet og laget derfor en side for opplasting, har brukt et php script til dette. og lurte på om det er like lett å forstå for alle andre som for meg. så folk får lastet opp bilder til forumet her. link til siden Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bra initiativ Er ofte folk som maser om hvor de kan slenge bildene sine.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Håper ikke du betaler for antall GB som blir overført, da kan det fort koste deg en del penger . Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 jeg har fått inntrykk av det er noen folk her inne som har problemer med å få lagt ut bilder på nettet og laget derfor en side for opplasting, har brukt et php script til dette. og lurte på om det er like lett å forstå for alle andre som for meg. så folk får lastet opp bilder til forumet her. link til siden Hvordan likte du det jeg lastet opp ? Lenke til kommentar
palh Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) jeg har fått inntrykk av det er noen folk her inne som har problemer med å få lagt ut bilder på nettet og laget derfor en side for opplasting, har brukt et php script til dette. og lurte på om det er like lett å forstå for alle andre som for meg. så folk får lastet opp bilder til forumet her. link til siden Hvordan likte du det jeg lastet opp ? Hvem er ansvarlig for det som blir lagt opp tro ? Edit : Gøy at jeg kan se alle bilder (1) som er lagt ut da Edit2:Har du tenkt på virus spredning via denne siden ? Edit3: Det har han gitt kjempe bra ! Keep up the good work! denne var flotters! Endret 27. april 2004 av palh Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Veldig bra, men må få lov til å si at jeg liker navnet på siden best: http://www.forvirra.com/upload/ Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 akkurat det jeg trengte Lenke til kommentar
opticus Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) good good virus spredning? hva slags virus? har sperret alt unntatt "jpg", "jpeg", "gif", "png", "bmp", "doc", "txt", "swf", "pdf". også er det en log, med ip og tid folk har lastet opp, også blir det sendt en kopi til meg pr mail. jeg betaler ingen ting ekstra, brukte den linja til spill før, nå bruker jeg den nesten til ingenting.. den bare står der liksom, derfor jeg la ut den greia EDIT: innlegg 500 Endret 28. april 2004 av opticus Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Sier bare, Tusen takk skal du ha Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) arg feil sted.. men takk for den siden akuratt det jeg lette etter Endret 2. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
opticus Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 good ser dere laster opp bilder, men skriv gjerne inn nicket først på filnavnet der, og husk også etternavnet på filen, feks, "opticus_picture1.jpg" ikke "opticus_picture1" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå