Jennifer Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) For Kun 90 øre kan man spørre om ALT...nesten Lurer på om de gjør dette manuelt... Svarte overraskende bra på mine spørsmål.. Tror ikke denne har vært oppe før... søkte og fant ikke no.. Endret 28. april 2004 av Tanya Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Den er manuell faktisk. Leste om den en gang så vidt jeg husker. Aftenposten mener jeg hadde fått svar på hvor man fikk billigst øl i Oslo Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Den er manuell faktisk. Leste om den en gang så vidt jeg husker. Aftenposten mener jeg hadde fått svar på hvor man fikk billigst øl i Oslo hmm... det var det jeg tenkte meg at det var manuelt svar.. Det er da bra de gidder det da... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg spurte nettopp om hvorfor PC-en min restarter etter ett sekunds oppetid når jeg skal installere FreeBSD... Venter på svar. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Og hvor står det at dem svarer på alt? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Og hvor står det at dem svarer på alt? alt innen leksikon og faktaopplysningssjangeren... ikke personlige spm... det bruker du spådamer til okay? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Personlige spørsmål har man klara klok og andre slike siter for Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) http://www.klara-klok.no/ informsjons sentral om sex, rusmidler og den slags for ungdom http://www.suss.no; akkurat det samme..( tror eg ) Endret 28. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg spurte nettopp om hvorfor PC-en min restarter etter ett sekunds oppetid når jeg skal installere FreeBSD... Svaret: Det kan være at du har noe hardware den ikke støtter. Prøv å boot med så lite hardware som mulig. Eller kanskje det er CD-ens om er korrupt? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 FreeBSD... Lenge leve !! sliter med noe av det samme, men tror en formatering av MBR gjør susen for min del... (ligger noe mandrake-shit der....) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Jeg spurte nettopp om hvorfor PC-en min restarter etter ett sekunds oppetid når jeg skal installere FreeBSD... Svaret: Det kan være at du har noe hardware den ikke støtter. Prøv å boot med så lite hardware som mulig. Eller kanskje det er CD-ens om er korrupt? oi! ganske imponerende egentlig... tror eg skal spørre hva som er meningen med livet... EDIT: Der har eg sendt spørsmålet mitt ja... Endret 29. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Spør hva svaret på livets gåte er, og se om du får 42 tilbake Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Spør hva svaret på livets gåte er, og se om du får 42 tilbake Egentlig "hva er svaret til spørsmålet om livet, universet og alt sammen" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 tror eg skal spørre hva som er meningen med livet...EDIT: Der har eg sendt spørsmålet mitt ja... "Dette er et spørsmål som det finnes mange svar og ingen fasit" boooring! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 haha, spurte de for 2 dager siden; "Blir fisker tørste?" Så fikk jeg svar nå; "Beklager, men dette kan vi ikke svare på" Så de er ikke altvitende alikevel nei Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) jh_: det er litt vanskelig, da å være tørst er en følelse (det blir vel det, man føler seg tørst), du kan jo prøve å beskrive og forklare hvordan det er å være tørst. Endret 4. mai 2004 av sluffy Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 jh_: det er litt vanskelig, da å være tørst er en følelse (det blir vel det, man føler seg tørst), du kan jo prøve å beskrive og forklare hvordan det er å være tørst. Why do you always have to take the fun out of everything? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå