Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nye Telenor ADSL oppgraderingen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det kan se sånn ut desverre !

Jeg fikk tilbakemelding pr brev lenge etterpå hvor de fortalte at jeg hadde bundet meg til produktet for nye 12 mnd.

Jeg ble ikke fortalt dette hverken på telefon, eller på chaten når jeg bestillte produktet.

Jeg har nå sendt en klage, da jeg mener at det ligger informasjonsplikt på å

ilegge ny bindingstid.

Jeg har jo i utgangspunktet ikke gjort noe annet enn å oppgradere abb. mitt.

Jeg har ikke fått noe gratisvarer, eller fri installasjon osv, som man jo gjør når man får et produkt med bindingstid.

Så nå er jeg spent på hva som skjer. Ikke for det, jeg kommer fremdeles til å

ha Telenor, så det spiller egentlig ingen rolle, men jeg vil selv ha muligheten til å velge, og jeg vil stå fritt, og uten forpliktelser til den gamle "Monopolisten".

Kanskje det er andre her som har opplevd det samme, jeg husker jo de lange trådene om alle "Ryktene" om hva som skulle skje 19mars. Jeg vet at jeg ikke var den eneste som bestillte oppgradering !

Noen andre ? ;)

Endret av FallenA
Lenke til kommentar

Eg var innom den online chat saken til telenor og bestilte oppgradering manuelt,dette etter å ha fått i svar at eg ikke bindet meg for nye 12 mnd om eg bestilte nå i steden for å vente til det gikk automatisk.

Har så langt ikke hørt noe fra telenor i etterkant som sier noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

ja de kan nå bare prøve å binde meg til nye 12 måneder..

jeg bad om manuell oppgradering ettersom "rykter" sa at man da ville få oppgraderingen innen kort tid, jeg ble aldri opplyst om at det ville bety en ny bindingstid på 12 måneder, tok også screenshot av hele samtalen i tilfelle de prøver seg.

de plikter å informere om slike ting..

men på den andre siden så tviler jeg egentlig ikke på at jeg kommer til å fortsette med telenor 12 måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...