Neo_mandal Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 jeg får opp gule spørsmålstegn i device manager.. (2k) jeg mangler disse: multimedia audio controller : pci device Det jeg lurer på er.. hvor ligger disse driverene?? jeg har innstallert lydkortet mitt så det kan vel ikke ligge på den cdèn eller? noen som kan være behjelpelige? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Er vel noen som vet hvor jeg kan finne pci driveren? eller? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Er et sonic fury 6 lydkort.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 På hjemmesiden til produsenten av et sonic fury 6 lydkort.. ellers så pleier CD'er med drivere være ganske grei å finne frem i. finn en 2k mappe som inneholder .inf filer og prøv om dem funker. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Skal se lirr rundt.. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå