njøs Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Går det tilfredstillende bra (ingen time lange laste tider o.l.)? Har lyst å bjynne å spille det men tror ikke det går med isdn! Bur på landet slik at eg ikkje kan få ADSL ! ( MEN FÅR BREDBÅND I 2005 ) Lenke til kommentar
Noooo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 det burde gå bra... SWG har en cap på 29 fps. (fraim pr sec.) jeg vet om andre som har bruker en data langt under systemkravet. Sett ned bare grafikken litt og du kommer få ok ping. (SWG er ikke ping basert det fungerer på turn. ) /shela på wanderhome Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 det burde gå bra... SWG har en cap på 29 fps. (fraim pr sec.) jeg vet om andre som har bruker en data langt under systemkravet. Sett ned bare grafikken litt og du kommer få ok ping. (SWG er ikke ping basert det fungerer på turn. ) /shela på wanderhome Det gir faktisk svært liten menig at pingen skal være avhengig av grafikken din?!! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jo bedre gafikk, jo mer deltaljert er den... Jo mer detaljer, jo mer for serveren å sende frem og tilbake. Lav grafikk: En boks med litt farger... Høy grafikk: Flere sider sånn at det ser finere ut. Flere farger. Med høy grafikk så ser du røyk, fluesvermer, gresset bøyer seg fint. Du har sikkert lengre rekkevidde ut i landskapet med høy grafikk... Men ISDN og SWG... Tror nok at det burde gå veldig fint. Blir kanskje vel dyrt i lengden? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Litt kjedelig med denne 29fps cap'en, men er enig med det de andre sier her. Sett ned grafikken (spes skygger og view distance) så får du bedre ping. Lenke til kommentar
gupp Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jo bedre gafikk, jo mer deltaljert er den... Jo mer detaljer, jo mer for serveren å sende frem og tilbake. Lav grafikk: En boks med litt farger... Høy grafikk: Flere sider sånn at det ser finere ut. Flere farger. Laaaangt ifra Det du beskriver er det som skjer når jeg tar over PC'en min hjemme fra jobben via remote control og spiller derfra :D Må alltid skru ned ting så det ikke er så mange farger og overføre, men når du sitter ved PC'en med spill er de kalkulasjoner gjort på klient siden og innvirker ikke på ping. Framerate ja, men ikke ping.. Jeg har exact samme ping om jeg setter all grafikk til minimum eller max. Ja, det funker med ISDN, men da ville jeg virkelig anbefalt dobbel linje, selv om det går med 1 også. Problemet er ikke så mye den trege linja, det går, bare menyer etc tar litt tid å åpne. Jeg ville heller tenkt på den telefon regningen du får når du har vært online hver dag i 3 uker fordi du er blitt hekta Når linja mi går ned en gang i blandt er det rett over på dobbel ISDN. Funker helt fint (med samme grafikk instillinger ). Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 jeg sitter og spiller FFXI med et 56k modem langt inne i skauen så det skal nok gå bra det der tror jeg,har ikke noe problem jeg,noen lag spikes noen ganger men det tror jeg ikk er alene om. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg sitter og spiller FFXI med et 56k modem langt inne i skauen så det skal nok gå bra det der tror jeg,har ikke noe problem jeg,noen lag spikes noen ganger men det tror jeg ikk er alene om. Det er fordi FFXI har en begrensing på 56k. Alle spiller med samme hastighet, uansett hvilken linje de har. Så kort: Det har INGEN ting å si på pingen din om du har 56k eller 2MB ADSL. Har du lag spikes, så er det servern som sliter, og ikke linja di. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det er mest RAM og Grafikkort det går på. Men det blir vel ganske så dyrt med ISDN, en tast og du er hekta på SWG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå